OPTYKA 2025 - Wydarzenie, które wyznacza wizję rozwoju branży
Serdecznie zapraszamy na Targi OPTYKA 2025, które odbędą się w dniach 17–19 października tego roku, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w pawilonach 3 i 3A. Trzy dni targów to czas intensywnych spotkań biznesow...
więcej
Numer OKO 2025/5 już dostępny
Zapraszamy do lektury 228 numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów z branży ochrony wzroku „OKO”, w którym relacjonujemy bieżące wydarzenia branżowe, poruszamy szereg aktualnych temató...
więcej
POLSKA W OKULARACH. Kampania, która edukuje, wspiera i napędza rozwój niezależnych optyków.
Z Łukaszem Rutą, Commercial Director JZO S.A., rozmawiamy o tym, w jaki sposób JZO poprzez nową odsłonę kampanii „POLSKA W OKULARACH” edukuje społeczeństwo i wspiera niezależnych optyków – by wspóln...
więcej
Maja Ostaszewska Ambasadorką marki Bergman
Z ogromną radością ogłaszamy współpracę z Mają Ostaszewską – aktorką, która od lat zachwyca nie tylko talentem, ale też autentycznością, odwagą i zaangażowaniem społecznym. Jej obecność w naszej marce to...
więcej
Odwaga, relacje i kobiece zmiany
Czy w branży optycznej jest przestrzeń dla kobiet, które chcą się rozwijać nie tylko zawodowo, ale też osobiście? W ramach inicjatywy Kobiety z Wizją Siebie powstało wyjątkowe środowisko wsparcia, inspiracji i wymiany doświadc...
więcej
SILMO PARIS 2025 SILMO Next: wizjonerska inicjatywa, która przybliża jutro!
Od 26 do 29 września br. Centrum Wystawowe Paris Nord Villepinte będzie gościć Targi SILMO Paris, bijące serce międzynarodowego świata optyki i okularów. 900 wystawców, 1500 marek i ponad 32 000 odwiedzających z 42 kraj&oac...
więcej
Widzenie w podczerwieni: rewolucja w diagnostyce oka (i nie tylko) dzięki dwufotonowej stymulacji siatkówki
Zwykle przyjmuje się, że ludzkie oko postrzega światło w zakresie widma fal elektromagnetycznych od ok. 380 do 780 nm. Jednak już w latach 30. i 40. XX wieku pojawiały się doniesienia, że w odpowiednich warunkach jest możliwa percepcja ...
więcej
Zarząd Krajowej Rzemieślniczej Izby Optycznej serdecznie zaprasza do udziału w XI Ogólnopolskim Kongresie Optyków KRIO oraz towarzyszącej Kongresowi wystawie optycznej OPTYKA 2015. Wisła, 19 - 22 listopada 2015, Hotel GOŁĘBIEWSKI więcej
12 września br. odbyła się uroczystość 25-lecia założenia Międzywojewódzkiego Cechu Rzemiosł Optycznych w Poznaniu.
więcej
Pierwsza edycja konferencji z cyklu „Produktowe innowacje 3M dla branży optycznej” organizowanych przez firmę HAYNE Polska we współpracy z firmą 3M Poland już za nami.
więcejPo ośmiu latach sukcesów pierwszego na świecie urządzenia będącego połączeniem autorefraktokeratometru (ARK) i tonometru bezdotykowego (NT) firma NIDEK wprowadza w nim innowacyjne technologie i dodatkowe funkcje. więcej
UITHOORN – 21 września 2015 r. Firma HOYA, lider w dziedzinie zaawansowanych technologicznie narzędzi wsparcia sprzedaży, z dumą przedstawia swoje najnowsze rozwiązanie: HOYA Vision Simulator, oferujący użytkownikom możliwość wypróbowania nowych soczewek przed zakupem, bezpośrednio w salonie.
więcej14 września Essilor Polonia ruszyła z nową kampanią promującą innowacyjne szkła okularowe Crizal. więcej
W dniach 04 - 06 września 2015 roku odbył się Jubileusz XX-lecia Małopolskiego Cechu Optyków połączony z Świętem Patrona Optyków Polskich - Św. Hieronim 2015.
więcej
To święto obchodzone co roku w drugi czwartek października, w celu zwrócenia uwagi na problem braku reakcji naszej populacji na zaburzenia widzenia. Tegoroczne wezwanie do działania brzmi: Wszyscy dbajmy o oczy!
Autorefraktokeratometr HRK-9000A firmy Huvitz wyposażono w automatyczny pomiar refrakcji oparty o technologię Wavefront, dodatkowo urządzenie posiada możliwość określenia keratometrii centralnej i obwodowej. więcej
Paulina Chylewska, Beata Sadowska i Jacek Borkowski zostali ambasadorami kampanii „Chroń swój wzrok cały rok!”. Zachęcają w ten sposób do ochrony wzroku przed promieniowaniem UV. Kulminacja kampanii odbędzie się podczas publicznego oglądania zaćmienia Słońca 20 marca.