Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch
Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch nawiązuje do ciepłych plaż Hiszpanii oraz wspaniałych alpejskich stoków narciarskich. Wysokiej jakości modele damskie i męskie wykończone są eleganckimi detalami....
więcej
POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
Nagrody SILMO d’Or
Prezentujemy kolejne produkty nagrodzone podc z as 30. edycji prestiżowego konkursu SILMO d’Or w Paryżu. Redakcja magazynu „OKO”, jak co roku, uczestniczyła w głosowaniu Jury konkursu....
więcej
Monachium, 25 stycznia 2009. Uczestnicy targów nie mogli liczyć na lepszą pogodę. Trzy dni pięknego słońca towarzyszyły gościom odwiedzającym cztery imponujące hale wystawiennicze.
Motto towarzyszące tegorocznym targom to “brandheiß” czyli “gorące nowości”. Wśród gości największym powodzeniem cieszyły się ekspozycje poświęcone oprawkom do okularów oraz stoiska prezentujące najnowsze trendy i design. Odwiedzający po raz pierwszy mieli okazję zobaczyć nowo otwartą halę ‘YES!’ w całości poświęconą produktom designerskim, która zebrała w sondażu 85% pozytywnych ocen.
Targi opti 09 dały odwiedzającym szanse wymiany doświadczeń i kontaktów branżowych na poziomie międzynarodowym oraz były doskonałą okazją do zdobycia informacji na temat prowadzonych w Niemczech i cieszących się w świecie doskonałą sławą, kursów i szkoleń w zakresie branży optycznej.
Nawet w obliczu światowego kryzysu gospodarczego imprezie towarzyszyły nastroje optymistyczne, lub, jak powinniśmy raczej powiedzieć, opti-mistyczne. Prezesi dwóch wiodących firm branżowych, ZVA i SPECTARIS, nie kryli satysfakcji: “Uśmiechnięte twarze, pozytywne nastroje, doskonała atmosfera i organizacja. Trzy dni spędzone wśród kolegów, wystawców i odwiedzających. Nie wyczuwało się spadku zainteresowania zakupem nowych produktów czy asekuracji przy zawieraniu transakcji. Branża optyczna wydaje się być wyjątkowo odporna na pesymistyczne prognozy dotyczące załamania gospodarczego. Mamy nadzieję, że uda nam się wykorzystać sprzyjające nastroje i wysłać w świat pozytywny sygnał” – wierzą Thomas Nosch i Josef May.
Pełni optymizmu są również przedstawiciele prestiżowych firm – m.in. Carl Zeiss Vision, CibaVision, Kamasutra Eyewear czy Krupp+Hubrach - biorący udział w targach. Zgodnie twierdzą, że tegoroczne opti 09, prawdziwy barometr trendów na nadchodzący rok pokazały, że przemysł optyczny ma się doskonale i nic nie robi sobie z pogróżek o kryzysie. Oby tak dalej!
Targi opti’10 zaplanowano w dniach 15-17 stycznia 2010 w monachijskim centrum wystawienniczym New Munich Trade Fair Centre. Wszelkie informacje dostępne są na stronie internetowej: www.opti-munich.com .
opracowanie: INTEROPTYKA
na podstawie materiałów prasowych
GHM Gesellschaft für Handwerksmessen GmbH