OKO Trendy 2023
Zapraszamy do lektury dodatku OKO Trendy - wydanie specjalne na Targi Optyczne OPTYKA 2023, które powstało we współpracy z Polskim Związkiem Firm Optycznych - Związek Pracodawców (PZFO)....
więcej
Światowy Dzień Wzroku
Dziś obchodzimy Światowy Dzień Wzroku, którego hasłem przewodnim w tym roku jest: Love Your Eyes At Work.
Przypominamy, że jeszcze do 20 października można wziąć udział w konkursie fotograficznym....
więcej
Numer OKO 2023/5 już dostępny!
Oddajemy w Państwa ręce 216 numer specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów z branży ochrony wzroku OKO 2023/5, w którym przedstawiamy nowości i promocje, najnowsze trendy w modzie okularowej oraz poruszamy aktualne ...
więcej
ESSILORLUXOTTICA ROADSHOW
Roadshow EssilorLuxottica to jedno z najważniejszych wydarzeń dla specjalistów ochrony wzroku, które co roku przyciąga uwagę profesjonalistów z całego kraju. To nie tylko okazja do zapoznania się z najnowszymi trendami, produkta...
więcej
Soczewki kontaktowe kontra okulary? Współpraca gigantów
Wbrew pozorom to nie będzie kolejny artykuł na temat tego, co jest lepsze do korekcji wzroku: soczewki kontaktowe czy okulary. W zamian chciałbym zastanowić się, czy te dwa pozornie wykluczające się światy będą współpracować z...
więcej
ANALIZA WZROKOWA
Capraszamy do lektury tekstu w dziale Medycyna i Optyka, którego autorką jest Barbara Pakuła, optometrystka i terapeutka widzenia, twórczyni Ćwiczę Oko....
więcej
WYKAZ DYSTRYBUTORÓW WYROBÓW MEDYCZNYCH
Ustawa o wyrobach medycznych z 7 kwietnia 2022 roku w dużej części weszła w życie 26 maja 2022 roku, jednak zostały w niej przewidziane dwa wyjątki. Pierwszym wyjątkiem były omawiane we wcześniejszych numerach magazynu OKO przepisy dot...
więcej
Zawód optyka jest coraz bardziej doceniany. Wzrasta świadomość ludzi w zakresie konieczności dbania o wzrok oraz samej jakości usług oferowanych w salonach optycznych.
więcej
Cykl komentarzy dotyczących rynku optycznego w Polsce i obecnych trendów.
więcej
Rozogniskowanie mocy jako metoda zastosowana w najnowszych soczewkach MioControl jest odpowiedzią SZAJNA Laboratorium Optyczne na pogłębiający się problem krótkowzroczności w społeczeństwie. Najnowocześniejsza technologia kontroli tej wady wśród dzieci i młodzieży daje nadzieję na powstrzymanie narastającego problemu pogarszającej się kondycji wzroku światowej populacji, a w konsekwencji na poprawę jakości życia osób krótkowzrocznych już od najmłodszych lat.
więcej
Leonardo to innowacyjna, międzynarodowa platforma edukacyjna od EssilorLuxottica. Stworzono ją z myślą o pracownikach, ekspertach z branży oraz studentach kierunków optycznych. Platforma oferuje ponad 6 000 godzin wideo, interaktywnych lekcji, podcastów i wirtualnych klas w ponad 15 językach. Można z niej korzystać 24 h / 7 dni w tygodniu.
więcej
Okulary bardzo czesto ulegają uszkodzeniom. Niektóre są niewielkie – wtedy czesto samodzielnie próbujemy swoich sił z naprawą. Niekiedy są jednak na tyle duże, że rezygnujemy z jakiejkolwiek naprawy i kupujemy nowe okulary. W każdym przypadku powinniśmy udać się do optyka rzemieślnika, który oceni zniszczenia. Nie naprawiajmy okularów na własną rekę, gdyż może to prowadzić do tego, że nawet specjalista nic nie poradzi na uszkodzenie.
więcej
Wojciech Wąsowicz, Vision & Sales Training Manager, Essilor Group Poland, Baltics & Ukraine
Katarzyna Pluta-Lankiewicz JZO & NIKON Junior Product Manager Poland, Baltics & Ukraine
więcej
OCHRONA PRZED RAŻĄCYM ŚWIATŁEM SŁONECZNYM I PROMIENIAMI UV + FILTROWANIE SZKODLIWEGO ŚWIATŁA NIEBIESKIEGO.
więcej
Zapraszamy do lektury kolejnego wydania specjalistycznego, niezależnego magazynu „OKO” oraz pierwszego w tym roku dodatku „OKO TRENDY”, który poświęcony jest modzie okularowej i zdrowiu oczu. Oddajemy w Państwa ręce łącznie ponad 100 stron interesujących i merytorycznych treści!
więcej
To, czy widzimy wyraźnie, wpływa na nas i naszych pacjentów w bardzo dużym stopniu, a także determinuje komfort codziennego funkcjonowania. Użytkownicy okularów wiedzą o tym najlepiej. Dzięki prawidłowo dobranej korekcji, odpowiedniej ochronie oraz ulepszeniu przejrzystości widzenia, mogą w pełni korzystać z otaczającego ich świata.
więcej
Stylizacja stała się już koniecznością. Klienci są przyzwyczajeni do spersonalizowanych usług, produktów, przedmiotów.
Świat i otwartość nauczyły ich zindywidualizowanego podejścia w każdej sferze życia. Usługi w salonie optycznym są wysoko interpersonalną dziedziną, stąd naszym celem staje się także odnalezienie stylu klienta i wyjście naprzeciw jego oczekiwaniom.