Wprowadzamy na rynek nowe soczewki, które redefiniują znane standardy - Transitions® GEN S™ - dostępne w Shamir
Transitions® z dumą przedstawia swoją nową technologię Transitions® GEN S™. Wprowadzona na rynek soczewka wyznacza nowe standardy: ultra szybko reaguje na światło i zapewnia najwyższą ostrość widzenia. Co więcej, dostępna jest a...
więcej
Numer OKO 2024/4 już dostępny!
Zapraszamy do lektury 221 numeru Ogólnopolskiego Kuriera Oftalmicznego – specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów z branży ochrony wzroku OKO 2024/4, w którym przedstawiamy nowości, promocje, najnowsze tr...
więcej
SILMO 2024 - POŁĄCZENIE TERAŹNIEJSZOŚCI I PRZYSZŁOŚCI
Targi SILMO Paris 2024 przygotowują się na powitanie najważniejszych przedstawicieli branży optycznej z udziałem ponad 900 wystawców i 1500 marek ze 144 krajów. To wydarzenie, którego nie można przegapić, odbędzie się na powi...
więcej
Ekskluzywność sprzedaje
W dziale Okiem Eksperta znajdą Państwo szereg inspirujących artykułów wspierających prowadzenie biznesu optycznego. Zapraszamy do lektury tekstu Damiana Misiaka, współzałożyciela i pomysłodawcy struktury zakupowej Ekspert Optyk...
więcej
Nowa kolekcja Belutti Eyewear
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszymi modelami okularów przeciwsłonecznych w kolekcji marki Belutti Eyewear. ...
więcej
Tędy także zmierza moda
Z biegiem lat okulary stały się przedmiotem, który „obok funkcji medycznej definiuje nas modowo, wizerunkowo, a nawet psychologicznie. W odpowiedzi na takie „zapotrzebowanie” projektanci okularów co rusz wymyślają coś ...
więcej
Odpowiednie okulary przeciwsłoneczne a zdrowie oczu – dlaczego warto chronić oczy przed promieniowaniem UV?
W dziale Optometria i Optyka polecamy tekst pt. „Odpowiednie okulary przeciwsłoneczne a zdrowie oczu – dlaczego warto chronić oczy przed promieniowaniem UV?”, którego autorkami są mgr Dominika Kalwa-Grabowska i lic. Natalia Jan...
więcej
OGÓLNOPOLSKI KURIER OFTALMICZNY - OKO
Specjalistyczny, niezależny magazyn informacyjny branży oftalmicznej przeznaczony dla profesjonalistów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, dostarczając polskim optykom, optometrystom i okulistom informacji na temat źródeł zaopatrzenia, kontaktów handlowych, najnowszych trendów i ważnych wydarzeń branżowych. Magazyn OKO jest praktycznym narzędziem wspierającym prowadzenie salonu optycznego. Można w nim także znaleźć interesujące artykuły poruszające zagadnienia związane z ochroną wzroku.
Magazyn OKO jest kolportowany w bezpłatnej prenumeracie wśród profesjonalistów: specjalistów ochrony wzroku, w firmach usługowych, handlowych i produkcyjnych branży oftalmicznej, ośrodkach szkoleniowych i naukowych oraz na targach, konferencjach i innych międzynarodowych wydarzeniach branżowych. Magazyn OKO systematycznie dociera do wszystkich polskich salonów optycznych. Naszą Bazę Danych kompletujemy i weryfikujemy na bieżąco od ponad 30 lat, co przekłada się na najlepszą efektywność dotarcia informacji do osób decyzyjnych związanych z branżą optyczną.
Wersja elektroniczna Magazynu OKO cieszy się ogromną popularnością i jest dostępna online poprzez specjalistyczny wortal branżowy www.interoptyka.pl. Ponad 10.000 odsłon i blisko 5.000 obserwujących Magazyn OKO w mediach społecznościowych www.facebook.com/MagazynOko to wspaniały wynik uzupełniający tradycyjny, papierowy nakład Magazynu. Korzystanie z Magazynu OKO w tej formie jest przyjazne ekologicznie i pozwala na dostęp do jego treści w każdej chwili i każdym miejscu.
Magazyn OKO od ponad 30 lat jest głównym źródłem informacji handlowych na polskim rynku optycznym!
Magazyn OKO jest pierwszym i najdłużej funkcjonującym tego typu specjalistycznym i bezpłatnym czasopismem na polskim rynku optycznym. Od ponad trzydziestu lat wyznaczamy trendy i wspieramy polską branżę optyczną.
Naszymi atutami są: wieloletnie doświadczenie w branży, profesjonalizm, wysoka jakość, rzetelność i niezależność.
Magazyn OKO jest czasopismem dla profesjonalistów tworzonym przez profesjonalistów.
Współpracujemy z ekspertami w dziedzinie optyki okularowej, optometrii, okulistyki i stylizacji okularowej oraz z ośrodkami naukowymi. Od wielu lat współpracujemy i wspieramy działania Krajowej Rzemieślniczej Izby Optycznej, Cechów Optycznych oraz innych organizacji branżowych. Obejmujemy patronatem medialnym najważniejsze wydarzenia branżowe, takie jak Kongres KRIO i Targi OPTYKA. OKO jest także partnerem najważniejszych wydarzeń na skalę światową jak targi SILMO Paris czy Światowy Dzień Wzroku (World Sight Day). Redakcja magazynu OKO regularnie uczestniczy w głosowaniu Jury prestiżowego konkursu SILMO d'Or w Paryżu.
Projektowaniem graficznym, fotografią, dziennikarstwem i korektą językową zajmują się w naszym wydawnictwie osoby z wieloletnim doświadczeniem i wykształceniem wyższym w tych dziedzinach, co również pozytywnie wyróżnia nas na polskim rynku.
Magazyn OKO od początku swojego istnienia jest najbardziej popularnym czasopismem branżowym wśród właścicieli polskich salonów optycznych.
Magazyn OKO wspiera polską branżę optyczną i rodzime firmy. Od ponad 30 lat pomagamy we wprowadzaniu na rynek wielu polskich i zagranicznych marek.
Jeśli jesteś profesjonalistą i działasz w branży ochrony wzroku, zamów bezpłatną prenumeratę Magazynu OKO.
Magazyn OKO kolportowany jest w bezpłatnej prenumeracie dzięki reklamodawcom!
Prenumerata/aktualizacja danych: biuro@interoptyka.pl
ZLECENIA REKLAMY PRZYJMUJEMY KORESPONDENCYJNIE.
Szczegółowy cennik reklam graficznych wysyłamy na życzenie.
Zapraszamy do zapoznania się z naszym Magazynem.
Zespół redakcyjny Magazynu OKO
ISSN: 1233-3158
Cykl wydawniczy: dwumiesięcznik
Dystrybucja: bezpłatna prenumerata dla profesjonalistów
Druk: High Quality (wysokiej jakości druk offsetowy na papierze kredowym)
Format: A4
Nakład: 5000 egz.
Wersja elektroniczna: ponad 10 000 odsłon miesięcznie (dostępność: PDF wysyłany do profesjonalistów mailingiem w ramach subskrypcji oraz www.interoptyka.pl po zalogowaniu).