Okiem Stylisty - Lady in Red
Styliści Opraw Okularowych Monika i Olaf Tabaczyńscy przybliżają naszym Czytelnikom tajniki indywidualnego doboru kolorów opraw okularowych oraz ich harmonijnego dopasowania, tym razem poddając wnikliwej analizie kolor czerwony, który z...
więcej
NOWE TRENDY OKULAROWE
MIDO wyznacza trendy w modzie okularowej na rok 2024 – odpowiedzialna innowacja, funkcjonalny styl i niekonwencjonalna paleta kolorów....
więcej
Polscy okuliści kontra jaskra - Polskie Towarzystwo Okulistyczne zaprasza gabinety i kliniki okulistyczne z całej Polski do wspólnej akcji
Ruszyła rejestracja gabinetów i poradni okulistycznych do VIII edycji akcji „Polscy okuliści kontra jaskra”. Zgłaszanie placówek trwa do 1 marca. To świetna okazja do promocji swoich gabinetów....
więcej
Numer OKO 2024/1 już dostępny!
Oddajemy w Państwa ręce kolejny numer specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów i specjalistów ochrony wzroku OKO 2024/1, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy nowości i promocje przygot...
więcej
Shamir przedłuża współpracę z BWT Alpine F1® Team
Shamir Optical Industry przedłużył umowę z BWT Alpine F1® Team i nadal będzie partnerem zespołu w dziedzinie wydajności optycznej. Po czterech latach dotychczasowej pełnej sukcesów rozwojowych współpracy, partnerstwo wyznacza da...
więcej
O rzeczach pozornie niewiele znaczących
W optometrii dużą uwagę poświęca się rogówce i soczewce wewnątrzgałkowej, mierzy się refrakcję, bada akomodację, ustala potrzebną korekcję. Okulistyka w głównej mierze zajmuje się z jednej strony stanem powierzchni oka,&n...
więcej
Jubileusz XXX – lecia Śląskiego Cechu Optyków
W 2024 roku mija 30 lat od powstania Śląskiego Cechu Optyków w Katowicach. Historia zorganizowanej działalności śląskich optyków sięga zdecydowanie wcześniejszych lat, ale wówczas działania prowadzone były w ramach Komisji B...
więcej
OGÓLNOPOLSKI KURIER OFTALMICZNY - OKO
Specjalistyczny, niezależny magazyn informacyjny branży optycznej przeznaczony dla profesjonalistów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, dostarczając polskim optykom, optometrystom i okulistom informacji na temat źródeł zaopatrzenia, kontaktów handlowych, najnowszych trendów i ważnych wydarzeń branżowych. Magazyn OKO jest praktycznym narzędziem wspierającym prowadzenie salonu optycznego. Można w nim także znaleźć interesujące artykuły poruszające zagadnienia związane z branżą ochrony wzroku.
Magazyn OKO jest kolportowany w bezpłatnej prenumeracie wśród profesjonalistów: specjalistów ochrony wzroku, w firmach usługowych, handlowych i produkcyjnych branży oftalmicznej, ośrodkach szkoleniowych i naukowych oraz na targach, konferencjach i innych międzynarodowych wydarzeniach branżowych. Magazyn OKO systematycznie dociera do wszystkich polskich salonów optycznych. Naszą Bazę Danych kompletujemy i weryfikujemy na bieżąco od ponad 30 lat, co przekłada się na najlepszą efektywność dotarcia informacji do osób decyzyjnych związanych z branżą optyczną.
Wersja elektroniczna Magazynu OKO cieszy się ogromną popularnością i jest dostępna online poprzez specjalistyczny wortal branżowy www.interoptyka.pl. Ponad 10.000 odsłon i blisko 5.000 obserwujących Magazyn OKO w mediach społecznościowych www.facebook.com/MagazynOko to wspaniały wynik uzupełniający tradycyjny, papierowy nakład Magazynu. Korzystanie z Magazynu OKO w tej formie jest przyjazne ekologicznie i pozwala na dostęp do jego treści w każdej chwili i każdym miejscu.
Magazyn OKO od ponad 30 lat jest głównym źródłem informacji handlowych na polskim rynku optycznym!
Magazyn OKO jest pierwszym i najdłużej funkcjonującym tego typu specjalistycznym i bezpłatnym czasopismem na polskim rynku optycznym. Od ponad trzydziestu lat wyznaczamy trendy i wspieramy polską branżę optyczną.
Naszymi atutami są: wieloletnie doświadczenie w branży, profesjonalizm, wysoka jakość, rzetelność i niezależność.
Magazyn OKO jest czasopismem dla profesjonalistów tworzonym przez profesjonalistów.
Współpracujemy z ekspertami w dziedzinie optyki okularowej, optometrii, okulistyki i stylizacji okularowej oraz z ośrodkami naukowymi. Od wielu lat współpracujemy i wspieramy działania Krajowej Rzemieślniczej Izby Optycznej, Cechów Optycznych oraz innych organizacji branżowych. Obejmujemy patronatem medialnym najważniejsze wydarzenia branżowe, takie jak Kongres KRIO i Targi OPTYKA. OKO jest także partnerem najważniejszych wydarzeń na skalę światową jak targi SILMO Paris czy Światowy Dzień Wzroku (World Sight Day). Redakcja magazynu OKO regularnie uczestniczy w głosowaniu Jury prestiżowego konkursu SILMO d'Or w Paryżu.
Projektowaniem graficznym, fotografią, dziennikarstwem i korektą językową zajmują się w naszym wydawnictwie osoby z wieloletnim doświadczeniem i wykształceniem wyższym w tych dziedzinach, co również pozytywnie wyróżnia nas na polskim rynku.
Magazyn OKO od początku swojego istnienia jest najbardziej popularnym czasopismem branżowym wśród właścicieli polskich salonów optycznych.
Magazyn OKO wspiera polską branżę optyczną i rodzime firmy. Od ponad 30 lat pomagamy we wprowadzaniu na rynek wielu polskich i zagranicznych marek.
Jeśli jesteś profesjonalistą i działasz w branży ochrony wzroku, zamów bezpłatną prenumeratę Magazynu OKO.
Magazyn OKO kolportowany jest w bezpłatnej prenumeracie dzięki reklamodawcom!
Prenumerata/aktualizacja danych: biuro@interoptyka.pl
ZLECENIA REKLAMY PRZYJMUJEMY KORESPONDENCYJNIE.
Szczegółowy cennik reklam graficznych wysyłamy na życzenie.
Zapraszamy do zapoznania się z naszym Magazynem.
Zespół redakcyjny Magazynu OKO
ISSN: 1233-3158
Cykl wydawniczy: dwumiesięcznik
Dystrybucja: bezpłatna prenumerata dla profesjonalistów
Druk: High Quality (wysokiej jakości druk offsetowy na papierze kredowym)
Format: A4
Nakład: 5000 egz.
Wersja elektroniczna: ponad 10 000 odsłon miesięcznie (dostępność: PDF wysyłany do profesjonalistów mailingiem w ramach subskrybcji oraz www.interoptyka.pl po zalogowaniu).