SILMO PARIS 2025 SILMO Next: wizjonerska inicjatywa, która przybliża jutro!
Od 26 do 29 września br. Centrum Wystawowe Paris Nord Villepinte będzie gościć Targi SILMO Paris, bijące serce międzynarodowego świata optyki i okularów. 900 wystawców, 1500 marek i ponad 32 000 odwiedzających z 42 kraj&oac...
więcej
Numer OKO 2025/3 już dostępny!
Zapraszamy do lektury kolejnego (226) numeru Ogólnopolskiego Kuriera Oftalmicznego „OKO” – specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów z branży ochrony wzroku, w którym relacjonujemy bieżące wyd...
więcej
Etnia Barcelona świętuje początek lata na ekskluzywnym wydarzeniu w Los Angeles
Los Angeles, 2 czerwca 2025 r. – Etnia Barcelona, niezależna marka okularów, rozpoczęła lato ekskluzywnym wydarzeniem w legendarnym The Beverly Hills Hotel. Uroczystość pod hasłem „Iconic Frames for Hollywood Icons&rdquo...
więcej
Widzenie w podczerwieni: rewolucja w diagnostyce oka (i nie tylko) dzięki dwufotonowej stymulacji siatkówki
Zwykle przyjmuje się, że ludzkie oko postrzega światło w zakresie widma fal elektromagnetycznych od ok. 380 do 780 nm. Jednak już w latach 30. i 40. XX wieku pojawiały się doniesienia, że w odpowiednich warunkach jest możliwa percepcja ...
więcej
Od inspiracji do działania!
Konferencja EKSPERCI z Wizją powstała po to, by uruchamiać zmianę. Nie jako przerywnik w codziennej pracy salonu, ale jako punkt zapalny – przestrzeń, w której rodzą się pomysły, które zostają na dłużej. Bo kiedy w...
więcej
Edukuj, ale nie pouczaj!
Damian Misiak, współzałożyciel Struktury EKSPERT OPTYK, w artykule pt. „Edukuj, ale nie pouczaj!” mówi o tym, jak ważna jest nie tylko wiedza przekazywana klientom w procesie sprzedaży, ale przede wszystkim sposób jej...
więcej
THE LENS OF TIME – historia okularów we Włoszech
Historia okularów, jakiej nigdy wcześniej nie widziałeś: ANFAO (Włoskie Stowarzyszenie Producentów Wyrobów Optycznych) zabiera nas w samo serce siedmiu wieków ewolucji, sztuki i designu dzięki „The Lens of ...
więcej
OGÓLNOPOLSKI KURIER OFTALMICZNY - OKO
Specjalistyczny, niezależny magazyn przeznaczony dla profesjonalistów z branży ochrony wzroku ukazuje się od ponad trzydziestu lat, dostarczając polskim optykom, optometrystom i okulistom informacji na temat źródeł zaopatrzenia, kontaktów handlowych, najnowszych trendów i ważnych wydarzeń branżowych. Magazyn OKO jest praktycznym narzędziem wspierającym prowadzenie salonu optycznego. Można w nim także znaleźć interesujące artykuły poruszające zagadnienia związane z ochroną wzroku.
Magazyn OKO jest kolportowany w bezpłatnej prenumeracie wśród profesjonalistów: specjalistów ochrony wzroku, w firmach usługowych, handlowych i produkcyjnych branży oftalmicznej, ośrodkach szkoleniowych i naukowych oraz na targach, konferencjach i innych międzynarodowych wydarzeniach branżowych. Magazyn OKO systematycznie dociera do wszystkich polskich salonów optycznych. Naszą Bazę Danych kompletujemy i weryfikujemy na bieżąco od ponad 30 lat, co przekłada się na najlepszą efektywność dotarcia informacji do osób decyzyjnych związanych z branżą oftalmiczną.
Wersja elektroniczna Magazynu OKO cieszy się ogromną popularnością i jest dostępna online poprzez specjalistyczny wortal branżowy www.interoptyka.pl. Ponad 10.000 odsłon i blisko 5.000 obserwujących Magazyn OKO w mediach społecznościowych www.facebook.com/MagazynOko to wspaniały wynik uzupełniający tradycyjny, papierowy nakład Magazynu. Korzystanie z Magazynu OKO w tej formie jest przyjazne ekologicznie i pozwala na dostęp do jego treści w każdej chwili i każdym miejscu.
Magazyn OKO od ponad 30 lat jest głównym źródłem informacji handlowych na polskim rynku optycznym!
Magazyn OKO jest pierwszym i najdłużej funkcjonującym tego typu specjalistycznym i bezpłatnym czasopismem na polskim rynku optycznym. Od ponad trzydziestu lat wyznaczamy trendy i wspieramy polską branżę optyczną.
Naszymi atutami są: wieloletnie doświadczenie w branży, profesjonalizm, wysoka jakość, rzetelność i niezależność.
Magazyn OKO jest czasopismem dla profesjonalistów tworzonym przez profesjonalistów.
Współpracujemy z ekspertami w dziedzinie optyki okularowej, optometrii, okulistyki i stylizacji okularowej oraz z ośrodkami naukowymi. Od wielu lat współpracujemy i wspieramy działania Krajowej Rzemieślniczej Izby Optycznej, Cechów Optycznych oraz innych organizacji branżowych. Obejmujemy patronatem medialnym najważniejsze wydarzenia branżowe, takie jak Kongres KRIO i Targi OPTYKA. OKO jest także partnerem najważniejszych wydarzeń na skalę światową jak targi SILMO Paris czy Światowy Dzień Wzroku (World Sight Day). Redakcja magazynu OKO regularnie uczestniczy w głosowaniu Jury prestiżowego konkursu SILMO d'Or w Paryżu.
Projektowaniem graficznym, fotografią, dziennikarstwem i korektą językową zajmują się w naszym wydawnictwie osoby z wieloletnim doświadczeniem i wykształceniem wyższym w tych dziedzinach, co również pozytywnie wyróżnia nas na polskim rynku.
Magazyn OKO od początku swojego istnienia jest najbardziej popularnym czasopismem branżowym wśród właścicieli polskich salonów optycznych.
Magazyn OKO wspiera polską branżę optyczną i rodzime firmy. Od ponad 30 lat pomagamy we wprowadzaniu na rynek wielu polskich i zagranicznych marek.
Jeśli jesteś profesjonalistą i działasz w branży ochrony wzroku, zamów bezpłatną prenumeratę Magazynu OKO.
Magazyn OKO kolportowany jest w bezpłatnej prenumeracie dzięki reklamodawcom!
Prenumerata/aktualizacja danych: biuro@interoptyka.pl
ZLECENIA REKLAMY PRZYJMUJEMY KORESPONDENCYJNIE.
Szczegółowy cennik reklam graficznych wysyłamy na życzenie.
Zapraszamy do zapoznania się z naszym Magazynem.
Zespół redakcyjny Magazynu OKO
ISSN: 1233-3158
Cykl wydawniczy: dwumiesięcznik
Nakład: 5000 egz
Dystrybucja: bezpłatna prenumerata dla profesjonalistów
Druk: High Quality (wysokiej jakości druk offsetowy na papierze kredowym)
Format: A4
Wersja elektroniczna: PDF wysyłany do profesjonalistów mailingiem w ramach subskrypcji oraz dostępny na www.interoptyka.pl po zalogowaniu).