REKLAMA WYROBÓW MEDYCZNYCH
7 kwietnia 2022 r. uchwalona została nowa ustawa o wyrobach medycznych (dalej: „ustawa”), która wprowadziła do polskiego porzadku prawnego wiele istotnych zmian. Najwięcej kontrowersji i obaw budzi kwestia reklamy wyrobów...
więcej
Soczewki do spowalniania rozwoju krótkowzroczności
Zapraszamy do lektury drugiej części artykułu dr hab. inż. Marka Zająca, wieloletniego pracownika Politechniki Wrocławskiej i Prezesa Fundacji „Wzrok Ubogim” pt. „Soczewki do spowalniania rozwoju krótkowzroczności”....
więcej
Polubić astygmatyzm
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Polubić astygmatyzm”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optometrystów na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawski...
więcej
Obrona ceny. Cykl komentarzy dotyczących rynku optycznego w Polsce i obecnych trendów.
W dziale Okiem Eksperta kontynuujemy cykl komentarzy dotyczących obecnych trendów i rynku optycznego w Polsce. Zapraszamy do lektury artykułu „Obrona ceny”, którego autorem jest Damian Misiak, współzałożyciel grupy za...
więcej
Analiza wzrokowa
W najnowszym wydaniu specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO, w dziale Medycyna i Optyka, zapraszamy do lektury artykułu pt. „Analiza wzrokowa”, którego autorką jest Barbara Pakuła, optometrystk...
więcej
American Lens podnosi poprzeczkę najwyższym standardom zdalnego szlifowania w Polsce
Rozmowa z Bartoszem Matyjewiczem, Prezesem Zarządu American Lens Polska...
więcej
Konferencji Profesjonalny Salon Optyczny
W kwietniu odbędzie się 2 edycja Konferencji Profesjonalny Salon Optyczny, na którą już dziś zapraszamy....
więcej
OGÓLNOPOLSKI KURIER OFTALMICZNY - OKO
Specjalistyczny, niezależny magazyn informacyjny branży optycznej przeznaczony dla profesjonalistów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, dostarczając polskim optykom, optometrystom i okulistom informacji na temat źródeł zaopatrzenia, kontaktów handlowych, najnowszych trendów i ważnych wydarzeń branżowych. Magazyn OKO jest praktycznym narzędziem wspierającym prowadzenie salonu optycznego. Można w nim także znaleźć interesujące artykuły poruszające zagadnienia związane z branżą ochrony wzroku.
Magazyn OKO jest kolportowany w bezpłatnej prenumeracie wśród profesjonalistów: specjalistów ochrony wzroku, w firmach usługowych, handlowych i produkcyjnych branży oftalmicznej, ośrodkach szkoleniowych i naukowych oraz na targach, konferencjach i innych międzynarodowych wydarzeniach branżowych. Magazyn OKO systematycznie dociera do wszystkich polskich salonów optycznych. Naszą Bazę Danych kompletujemy i weryfikujemy na bieżąco od ponad 30 lat, co przekłada się na najlepszą efektywność dotarcia informacji do osób decyzyjnych związanych z branżą optyczną.
Wersja elektroniczna Magazynu OKO cieszy się ogromną popularnością i jest dostępna online poprzez specjalistyczny wortal branżowy www.interoptyka.pl oraz za pośrednictwem międzynarodowej platformy wydawniczej ISSUU i mediów społecznościowych www.facebook.com/MagazynOko. Ponad 10.000 odsłon i blisko 5.000 obserwujących Magazyn OKO w mediach społecznościowych to wspaniały wynik uzupełniający tradycyjny, papierowy nakład Magazynu. Korzystanie z Magazynu OKO w tej formie jest przyjazne ekologicznie i pozwala na dostęp do jego treści w każdej chwili i każdym miejscu.
Magazyn OKO od ponad 30 lat jest głównym źródłem informacji handlowych na polskim rynku optycznym!
Magazyn OKO jest pierwszym i najdłużej funkcjonującym tego typu specjalistycznym i bezpłatnym czasopismem na polskim rynku optycznym. Od ponad trzydziestu lat wyznaczamy trendy i wspieramy polską branżę optyczną.
Naszymi atutami są: wieloletnie doświadczenie w branży, profesjonalizm, wysoka jakość, rzetelność i niezależność.
Magazyn OKO jest czasopismem dla profesjonalistów tworzonym przez profesjonalistów.
Współpracujemy z ekspertami w dziedzinie optyki okularowej, optometrii, okulistyki i stylizacji okularowej oraz z ośrodkami naukowymi. Od wielu lat współpracujemy i wspieramy działania Krajowej Rzemieślniczej Izby Optycznej, Cechów Optycznych oraz innych organizacji branżowych. Obejmujemy patronatem medialnym najważniejsze wydarzenia branżowe, takie jak Kongres KRIO i Targi OPTYKA. OKO jest także partnerem najważniejszych wydarzeń na skalę światową jak targi SILMO Paris czy Światowy Dzień Wzroku (World Sight Day). Redakcja magazynu OKO regularnie uczestniczy w głosowaniu Jury prestiżowego konkursu SILMO d'Or w Paryżu.
Projektowaniem graficznym, fotografią, dziennikarstwem i korektą językową zajmują się w naszym wydawnictwie osoby z wieloletnim doświadczeniem i wykształceniem wyższym w tych dziedzinach, co również pozytywnie wyróżnia nas na polskim rynku.
Magazyn OKO od początku swojego istnienia jest najbardziej popularnym czasopismem branżowym wśród właścicieli polskich salonów optycznych.
Magazyn OKO wspiera polską branżę optyczną i rodzime firmy. Od ponad 30 lat pomagamy we wprowadzaniu na rynek wielu polskich i zagranicznych marek.
Jeśli jesteś profesjonalistą i działasz w branży ochrony wzroku, zamów bezpłatną prenumeratę Magazynu OKO.
Magazyn OKO kolportowany jest w bezpłatnej prenumeracie dzięki reklamodawcom!
Prenumerata/aktualizacja danych: biuro@interoptyka.pl
ZLECENIA REKLAMY PRZYJMUJEMY KORESPONDENCYJNIE.
Szczegółowy cennik reklam graficznych wysyłamy na życzenie.
Zapraszamy do zapoznania się z naszym Magazynem.
Zespół redakcyjny Magazynu OKO
ISSN: 1233-3158
Cykl wydawniczy: dwumiesięcznik
Dystrybucja: bezpłatna prenumerata dla profesjonalistów
Druk: High Quality (wysokiej jakości druk offsetowy na papierze kredowym)
Format: A4
Nakład: 4200 egz.
Wersja elektroniczna: ponad 10 000 odsłon miesięcznie (dostępność: PDF, ISSUU, media społecznościowe)