Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch
Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch nawiązuje do ciepłych plaż Hiszpanii oraz wspaniałych alpejskich stoków narciarskich. Wysokiej jakości modele damskie i męskie wykończone są eleganckimi detalami....
więcej
POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
Nagrody SILMO d’Or
Prezentujemy kolejne produkty nagrodzone podc z as 30. edycji prestiżowego konkursu SILMO d’Or w Paryżu. Redakcja magazynu „OKO”, jak co roku, uczestniczyła w głosowaniu Jury konkursu....
więcej
Poniżej publikujemy oficjalny komunikat organizatorów PSO
więcej
94% osób powyżej 40 roku życia ma problemy ze wzrokiem i oczami, a 64% z nich nie kontroluje jakości widzenia regularnie. Nikon Lenswear, producent najwyższej jakości soczewek okularowych, dołączył do grona partnerów kampanii „CZAS NA WZROK. BEZ OGRANICZEŃ”, której celem jest edukowanie, zachęcanie i ułatwianie Polakom dostępu do badania wzroku. JZO, wyłączny dystrybutor soczewek okularowych Nikon wspiera akcję już trzeci raz.
więcej
W numerze znajdują się m.in. informacje o targach polskich i zagranicznych oraz innych ważnych dla branży optycznej wydarzeniach. Prezentujemy aktualne tendencje na krajowym i światowym rynku optycznym, a także bogatą ofertę promocji i nowości. Jak zwykle, zamieszczamy też wiadomości od organizacji zawodowych, informacje o kursach, ogłoszenia oraz inne tematy w ramach stałych i okresowych rubryk.
więcej
Już ponad siedemdziesiąt firm z rynku optycznego zostało Partnerami akcji Pomaganie przez Badanie w ramach programu Zobacz Lepszą Przyszłość. Na prośbę optyków, optometrystów, lekarzy okulistów przedłużamy termin rejestracji, żeby umożliwić wszystkim chętnym dołączenie do programu. Na zgłoszenia czekamy do 29 lutego.
Polskie Towarzystwo Okulistyczne ogłasza nabór gabinetów i poradni okulistycznych do IV edycji ogólnopolskiej akcji Polscy Okuliści Kontra Jaskra. Udział w projekcie jest bezpłatny.
więcej
opti 2020: 60.000 m 2, powierzchni wystawienniczej skoncentrowane na najnowszych rozwiązaniach z zakresu optometrii i okulistyki, reprezentowane przez 605 wystawców z 39 krajów: targi opti 2020 odniosły pełny sukces. W tym roku, nowe i stylowe wejście północno-wschodnie oraz wejście północno-zachod-nie stanowiły bramy do tętniących życiem hal wystawienniczych. Blisko 28.000 odwiedzających z 93 krajów przybyło na początku roku do Monachium, aby poznać najnowsze trendy i rozwiązania.
więcej
Zostań Bohaterem Dziecięcego Wzroku! Tylko do 30 stycznia trwają zgłoszenia do akcji Pomaganie przez Badanie!
więcej
Oto zwycięzcy konkursu fotograficznego VisionFirst 2019! Organizatorzy wyłonili jednego zwycięzcę i przyznali pięć wyróżnień w dwóch kategoriach: fotografia profesjonalna i fotografia amatorska.
więcej
W numerze znajdują się m.in. informacje o targach polskich i zagranicznych oraz innych ważnych dla branży optycznej wydarzeniach. Prezentujemy aktualne tendencje na krajowym i światowym rynku optycznym, a także bogatą ofertę promocji i nowości. Jak zwykle, zamieszczamy też wiadomości od organizacji zawodowych, informacje o kursach, ogłoszenia oraz inne tematy w ramach stałych i okresowych rubryk.
więcej
W dniu 27 listopada, w przestrzeni Konferencyjnej DH w centrum Warszawy, odbyło się wyjątkowe wydarzenie dotyczące segmentu premium branży optycznej w Polsce. Spotkanie dotyczyło wprowadzenia na rynek polski legendarnej i ekskluzywnej marki dla najbardziej wymagających i świadomych klientów: LEICA Eyecare.
więcej