Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch
Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch nawiązuje do ciepłych plaż Hiszpanii oraz wspaniałych alpejskich stoków narciarskich. Wysokiej jakości modele damskie i męskie wykończone są eleganckimi detalami....
więcej
POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
Nagrody SILMO d’Or
Prezentujemy kolejne produkty nagrodzone podc z as 30. edycji prestiżowego konkursu SILMO d’Or w Paryżu. Redakcja magazynu „OKO”, jak co roku, uczestniczyła w głosowaniu Jury konkursu....
więcej
W Nowym Jorku wielkie tańczące gałki oczne informowały przechodniów o rozpoczynającym się „Tygodniu myślenia o swoim wzroku”.
We wtorkowe popołudnie 25 maja na Times Square pojawiły się ni z tego ni z owego wielkie tańczące gałki oczne, przyciągając zaciekawione spojrzenia i wywołując uśmiech na twarzach turystów, jak i samych mieszkańców Nowego Jorku. Gałki oczne były częścią flash mobu, w którym udział wzięli kolorowo ubrani tancerze w ramach ogólnokrajowej kampanii społecznej promującej dbanie o zdrowy wzrok zorganizowanej z inicjatywy koalicji działającej pod nazwą „Pomyśl o swoim wzroku”, którą tworzą następujące firmy optyczne: Essilor, Grupa Luxottica oraz VSP Global. W ramach kampanii nad muzeum figur woskowych Madame Tussaud na 42 ulicy zawisła gigantyczna tablica okulistyczna.
Wyrażając swoją pochwałę dla kampanii społecznej zainicjowanej przez koalicję „Pomyśl o swoim wzroku”, burmistrz Nowego Jorku, Michael Bloomberg, ogłosił tydzień zaczynający się 24 maja, a kończący 30 maja „Tygodniem myślenia o swoim wzroku”.
Jak oznajmił burmistrz Bloomberg w swoim oświadczeniu, „W Nowym Jorku wiemy, że nie ma nic ważniejszego niż zdrowie i dobre samopoczucie mieszkańców miasta. Dlatego też, nasza administracja jest tak bardzo zaangażowana w poprawę dostępu do usług medycznych w zakresie ochrony wzroku i wyeliminowanie nierówności w poziomie świadczonych usług medycznych, z którymi borykają się mieszkańcy Nowego Jorku. Promujemy innowacyjną politykę w zakresie zdrowia publicznego, która ma pomóc mieszkańcom Nowego Jorku cieszyć się dłuższym życiem w zdrowiu. Cieszymy się, że naszymi partnerami są organizacje, takie jak koalicja „Pomyśl o swoim wzroku”, która promuje ochronę zdrowia w zakresie wzroku. Biję brawo wszystkim tym, którzy zaangażowali się w organizację kampanii za ich starania o to, aby każdy mieszkaniec Nowego Jorku mógł widzieć ostro i wyraźnie”.
Jak podaje rzecznik koalicji Wally Lovejoy z Grupy Luxottica, „Kampania ma szeroki zasięg, gdyż skierowana jest również do mieszkańców Los Angeles, Chicago, Denver, Atlanty, Houston, Sacramento, Cincinnati oraz Portland. Kampania będzie prowadzona za pośrednictwem telewizji, radia, internetu, poprzez portale społecznościowe oraz stronę internetową http://www.thinkaboutyoureyes.com/
Opracowanie: INTEROPTYKA