Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch
Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch nawiązuje do ciepłych plaż Hiszpanii oraz wspaniałych alpejskich stoków narciarskich. Wysokiej jakości modele damskie i męskie wykończone są eleganckimi detalami....
więcej
POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
Nagrody SILMO d’Or
Prezentujemy kolejne produkty nagrodzone podc z as 30. edycji prestiżowego konkursu SILMO d’Or w Paryżu. Redakcja magazynu „OKO”, jak co roku, uczestniczyła w głosowaniu Jury konkursu....
więcej
„Jaskra jest jedną z najgroźniejszych chorób oczu, ponieważ nieleczona prowadzi do nieodwracalnej utraty wzroku. Dotyczy niemal 800 000 osób w całej Polsce, z czego blisko połowa nie wie, że jest chora. Ograniczenie w dostępie do specjalisty i konieczność skierowań to jedna z barier we wczesnej diagnostyce jaskry, skutkująca rosnącą liczbą osób niewidomych w naszym kraju. Chcemy zwiększyć wykrywalność we wczesnych stadiach zaawansowania i tym samym uratować wzrok pacjentów, którzy są nieświadomi choroby. (...)
W związku ze zbliżającym się ŚWIATOWYM TYGODNIEM JASKRY, w tym roku przypadającym na okres 7–13.03., na zaproszenie Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Okulistycznego oraz Sekcji Jaskry Polskiego Towarzystwa Okulistycznego, Magazyn OKO objął Patronatem Medialnym akcję POLSCY OKULIŚCI KONTRA JASKRA.
„Zainicjowaliśmy coroczną, ogólnopolską kampanię edukacyjną POLSCY OKULIŚCI KONTRA JASKRA, podczas której wraz z ekspertami z całej Polski przypominamy naszym pacjentom, że jedynie odpowiednio wcześnie postawiona diagnoza może uratować wzrok. Chcemy zwiększyć wykrywalność we wczesnych stadiach zaawansowania i tym samym uratować wzrok pacjentów, którzy są nieświadomi choroby. We wcześniejszych edycjach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej POLSCY OKULIŚCI KONTRA JASKRA, organizowanej od 2017 roku, odnieśliśmy ogromny sukces. Dzięki Państwa wsparciu z informacją o akcji w 2020 r. dotarliśmy do 8 934 892 osób. Wzmożona kampania informacyjna przyczyniła się do rozgłosu nie tylko na terenie naszego kraju. O akcji było głośno na całym świecie. W zeszłorocznej edycji akcji udało nam się przebadać 2526 pacjentów przy udziale 61 gabinetów lekarskich w 39 miastach. (...)
Celem kampanii jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat jaskry oraz nowoczesnych metod leczenia oferowanych przez współczesną medycynę, dlatego pragniemy realizować ją długofalowo i liczymy na Państwa niesłabnące zaangażowanie. Pragniemy, by kolejne edycje sięgnęły jeszcze szerzej i dotarły do mieszkańców wszystkich miast w Polsce.
Dołączając się do akcji macie Państwo ogromny wpływ na podnoszenie świadomości społeczeństwa na temat jaskry oraz na zwiększenie jej wykrywalności we wczesnych stadiach zaawansowania i tym samym uratowanie wielu Polaków, którzy nawet nie podejrzewają, że tracą wzrok.
Zapraszamy Państwa do włączenia się do społecznej akcji udostępnienia poradni okulistycznych w celu wykonania badania przesiewowego w kierunku jaskry u zgłaszających się pacjentów. Preferowani wszyscy, którzy nie odwiedzili okulisty co najmniej przez rok i nie są chorzy na jaskrę. W badaniu przesiewowym prosimy o wykonanie ankiety, badania ciśnienia, pachymetrii i dna oka.”
Udział w akcji to nie tylko działanie na rzecz propagowania zdrowia, ale również DOSKONAŁA FORMA PROMOCJI DLA LEKARZY:
• możliwość ekspozycji nazw placówek
na stronie tydzienjaskry.pl
• możliwość promowania eksperta z danego ośrodka w mediach,
• dostęp do raportu medialnego z fragmentami artykułów.
Wejdź na stronę https://www.tydzienjaskry.pl/dla-lekarza i dowiedz się jak zgłosić gabinet.