Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch
Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch nawiązuje do ciepłych plaż Hiszpanii oraz wspaniałych alpejskich stoków narciarskich. Wysokiej jakości modele damskie i męskie wykończone są eleganckimi detalami....
więcej
POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
Nagrody SILMO d’Or
Prezentujemy kolejne produkty nagrodzone podc z as 30. edycji prestiżowego konkursu SILMO d’Or w Paryżu. Redakcja magazynu „OKO”, jak co roku, uczestniczyła w głosowaniu Jury konkursu....
więcej
Nowy kanał pozyskiwania klientów dla salonów optycznych w ramach akcji „czas na wzrok”.
Salony optyczne w całej Polsce i ich klienci mają już możliwość skorzystania z E-KONSULTACJI! To pierwsza na rynku optycznym, bezpłatna, dostępna dla każdego możliwość przeprowadzenia profesjonalnej video konsultacji z potencjalnym klientem. Odpowiada ona na najnowsze trendy postaw zakupowych Polaków, którzy na pierwszym miejscu stawiają bezpieczeństwo, a następnie chcą przed zakupem w salonie optycznym poznać ofertę i się do niej finansowo przygotować.
E-KONSULTACJA jest bardzo prosta i dostępna dla każdego Optyka – wystarczy mieć smartfon i Internet. Ułatwia ona w nowej rzeczywistości nawiązanie bezpośredniego kontaktu między klientem a salonem w sposób zdalny, niezobowiązujący, bezpieczny, ale dający fantastyczną możliwość rozmowy ze specjalistą o swoich potrzebach bez wychodzenia z domu. E-KONSULTACJA ma na celu rozbudzenie potrzeby posiadania dobrych okularów, przedstawienia wstępnych rekomendacji a następnie umówienia pacjenta na indywidualną wizytę w salonie.
Kilkuset optyków niezależnych w Polsce już korzysta z tego rozwiązania! Nie trać czasu i dołącz do nas! Wszelkich informacji szukaj na www.mojbezpiecznysalonoptyczny.pl oraz u swojego Przedstawiciela oraz w Biurze Obsługi Klienta Essilor Polonia, JZO lub Jai Kudo. We wszystkich trzech firmach, reprezentujących Grupę Essilor i realizujących efektywnie program Tarczy Antykryzysowej dla branży optycznej, prowadzimy bezpłatne, ogólnodostępne i praktyczne szkolenia online oraz treningi dla personelu sprzedażowego. W Internecie realizujemy również kampanię, kierującą zainteresowanych Polaków na lokalizator salonów optycznych www.czasnawzrok.pl, oferujących usługę E-KONSULTACJI.
E - konsultacje film dla klientów https://youtu.be/3R0uDWbE8sI