Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch
Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch nawiązuje do ciepłych plaż Hiszpanii oraz wspaniałych alpejskich stoków narciarskich. Wysokiej jakości modele damskie i męskie wykończone są eleganckimi detalami....
więcej
POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
Nagrody SILMO d’Or
Prezentujemy kolejne produkty nagrodzone podc z as 30. edycji prestiżowego konkursu SILMO d’Or w Paryżu. Redakcja magazynu „OKO”, jak co roku, uczestniczyła w głosowaniu Jury konkursu....
więcej
Personel medyczny otrzyma 30 000 okularów. Startuje akcja „Czas na wzrok. Szpitale w okularach”.
Personel medyczny zaangażowany w walkę z koronawirusem otrzyma 30 tysięcy darmowych par okularów korekcyjnych. „Czas na wzrok. Szpitale w okularach” – pod takim hasłem rozpoczyna się charytatywna akcja jednocząca branżę optyczną do pomocy lekarzom, pielęgniarkom, ratownikom medycznym.
„Czas na wzrok. Szpitale w okularach”
W obecnych niełatwych czasach z jeszcze większym szacunkiem i podziwem patrzymy na osoby wykonujące zawody medyczne. To właśnie w ich pracę wpisana jest misyjność – niesienie pomocy drugiemu człowiekowi. Optycy, okuliści, optometryści jak mało kto rozumieją medyków, którzy w pierwszej linii zmagają się z epidemią koronawirusa. To właśnie ta myśl przyświeca JAI KUDO – pomysłodawcy akcji, który wraz z partnerami Essilor Polonia i JZO jednoczą rynek optyczny w tych niełatwych dla wszystkich czasach. W ramach kampanii „Czas na wzrok”, której celem jest poprawa widzenia Polaków oraz budowanie świadomości tego, jak ważne jest systematyczne badanie wzroku u odpowiednich specjalistów, organizowana jest charytatywna akcja „Czas na wzrok. Szpitale w okularach”. Inicjatywa to bezprecedensowa forma wsparcia służby zdrowia w walce z koronawirusem. Na ręce pracowników placówek medycznych zaangażowanych w walkę z tym wirusem zostanie przekazanych 30 000 bezpłatnych okularów korekcyjnych wykonanych z indywidualnymi mocami.
- W obecnej sytuacji, związanej z pandemią koronawirusa zostaliśmy zmuszeni do podjęcia nierównej walki z niewidzialnym przeciwnikiem. Postanowiliśmy jednak, że nie pozwolimy, aby sparaliżował nas strach, dlatego jeszcze bardziej zmotywowani niezwłocznie przystąpiliśmy do działania. Obecnie przyświeca nam jeden cel – maksymalnie wspierać polskie społeczeństwo w walce z koronawirusem – specjalistów z branży optycznej, ale również lekarzy, pielęgniarki, ratowników medycznych. Wspólnymi siłami wraz z firmami JZO i Essilor Polonia przekażemy szpitalom 30 000 par okularów – mówi Artur Obuchowski, Dyrektor Zarządzający JAI KUDO Polska.
Okulary – pomocna broń w walce z koronawirusem
Jedną z możliwych dróg przedostania się koronawirusa do organizmu są właśnie oczy. W tej sytuacji okulary są mechaniczną barierą przed koronawirusem. Właśnie teraz szczególnie ważne jest zachowanie dobrej kondycji wzroku medyków. Najwyższej jakości szkła okularowe pozwolą im nie tylko zwiększyć jego ochronę przed niebezpiecznym wirusem, ale także skorygować i odciążyć przemęczony do granic możliwości intensywną pracą, stresem i wysiłkiem fizycznym. Dodatkowo oprawki ograniczają możliwość przecierania oczu, przez co minimalizują ryzyko przenoszenia groźnych drobnoustrojów.
- Jesteśmy przekonani, że każdy pracownik jednostek medycznych w tym ciężkim czasie wyczerpującej służby powinien być wyposażony w najlepsze okulary. Wyrażamy szacunek i uznanie dla wszystkich służb, które dążą do zahamowania rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 i zakończenia pandemii. Mamy ogromną nadzieję, że podjęte przez nas działania w ramach inicjatywy „Czas na wzrok. Szpitale w okularach” w jak największym stopniu pomogą medykom w walce z koronawiruem. Jesteśmy z Wami – dodaje Artur Obuchowski.
Zapraszamy do skorzystania z naszego wsparcia placówki medyczne zaangażowane w walkę z koronawirusem!
Zgłoszenia należy przesyłać na adres: pomoc@czasnawzrok.pl
Procedura jest bardzo prosta i nie wymaga więcej niż 5 min uwagi każdego z pracowników placówki.