Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch
Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch nawiązuje do ciepłych plaż Hiszpanii oraz wspaniałych alpejskich stoków narciarskich. Wysokiej jakości modele damskie i męskie wykończone są eleganckimi detalami....
więcej
POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
Nagrody SILMO d’Or
Prezentujemy kolejne produkty nagrodzone podc z as 30. edycji prestiżowego konkursu SILMO d’Or w Paryżu. Redakcja magazynu „OKO”, jak co roku, uczestniczyła w głosowaniu Jury konkursu....
więcej
Oto zwycięzcy konkursu fotograficznego VisionFirst 2019! Organizatorzy wyłonili jednego zwycięzcę i przyznali pięć wyróżnień w dwóch kategoriach: fotografia profesjonalna i fotografia amatorska.
Każda praca opowiada historię o zdrowiu oczu, ich potrzebach i opiece okulistycznej na całym świecie. „Zanim spojrzymy na zwycięskie zdjęcia, chcieliśmy serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom, również tym, którzy wracają do nas rok po roku - dziękujemy za przesłanie wszystkich wspaniałych zgłoszeń. Światowy Dzień Wzroku 2019 był fascynujący i pamiętny, bo miał miejsce w przeddzień 2020 roku. Zdjęcia z konkursu fotograficznego ozdobiły wiele okładek, raportów, książek i stron internetowych na całym świecie. Umożliwiły rozmowę na temat dostępu do opieki okulistycznej i pomogły zwrócić uwagę na kluczowy wskaźnik zdrowia w miarę naszych postępów w realizacji celów zrównoważonego rozwoju. IAPB pragnie podziękować firmie Bayer za wsparcie podczas organizacji tego konkursu fotograficznego.” - Tejah Balantrapu - menadżer ds. komunikacji IAPB.
w celu uzyskania powiększenia proszę kliknąć na obrazek