Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch
Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch nawiązuje do ciepłych plaż Hiszpanii oraz wspaniałych alpejskich stoków narciarskich. Wysokiej jakości modele damskie i męskie wykończone są eleganckimi detalami....
więcej
POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
Nagrody SILMO d’Or
Prezentujemy kolejne produkty nagrodzone podc z as 30. edycji prestiżowego konkursu SILMO d’Or w Paryżu. Redakcja magazynu „OKO”, jak co roku, uczestniczyła w głosowaniu Jury konkursu....
więcej
14 września Essilor Polonia ruszyła z nową kampanią promującą innowacyjne szkła okularowe Crizal.
Essilor oferuje szeroką gamę innowacyjnych produktów dla wymagających konsumentów, którzy poza komfortem widzenia, wysoką jakością cenią sobie też pełną ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV i groźnym światłem pochodzącym z ekranów urządzeń elektronicznych.
W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne, wspierane dodatkowymi działaniami prowadzonymi w kinach Helios i Multikino oraz w Internecie – m.in. na Facebooku, YouTube i w sieci reklamowej Google.
Na cele kampanii został również uruchomiony specjalny mechanizm angażujący salony optyczne, wsparty bezpośrednimi działaniami BTL. W spocie będziemy mogli zobaczyć Dorotę Gardias. Znana dziennikarka, jako nowa Ambasadorką marki Crizal, będzie edukować konsumentów na temat bezpieczeństwa wzroku.
„Dorota Gardias doskonale wpisuje się w strategię komunikacji marki Crizal. Wartości, które są w DNA marki dokładnie oddaje zarówno osobowość jak i styl życia naszej Ambasadorki. Dorota jako osoba ceniąca sobie najwyższą jakość i korzystająca z wszelkich innowacji, aktywna w mediach, potrzebuje najbardziej niezawodnych rozwiązań, gdyż narażona jest szczególnie na szkodliwe działanie cywilizacji. Najwyższa jakość szkieł Crizal gwarantuje jej pełną ochronę wzroku i super przejrzyste widzenie. Jest to najlepsze rozwiązanie dla niej oraz dla wszystkich pragnących zachować przejrzyste widzenie na dłużej” – powiedziała Justyna Skrzypek, Country Marketing Manager firmy Essilor.
informacja własna: ESSILOR POLONIA