Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch
Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch nawiązuje do ciepłych plaż Hiszpanii oraz wspaniałych alpejskich stoków narciarskich. Wysokiej jakości modele damskie i męskie wykończone są eleganckimi detalami....
więcej
POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
Nagrody SILMO d’Or
Prezentujemy kolejne produkty nagrodzone podc z as 30. edycji prestiżowego konkursu SILMO d’Or w Paryżu. Redakcja magazynu „OKO”, jak co roku, uczestniczyła w głosowaniu Jury konkursu....
więcej
UITHOORN – 21 września 2015 r. Firma HOYA, lider w dziedzinie zaawansowanych technologicznie narzędzi wsparcia sprzedaży, z dumą przedstawia swoje najnowsze rozwiązanie: HOYA Vision Simulator, oferujący użytkownikom możliwość wypróbowania nowych soczewek przed zakupem, bezpośrednio w salonie.
HOYA Vision Simulator umożliwia symulację widzenia i doświadczenie własności optycznych soczewek o różnej konstrukcji i z różnymi uszlachetnieniami, dzięki precyzyjnej wizualizacji 3D i wykorzystaniu wartości korekcyjnych użytkownika. HOYA zaciera granicę między rzeczywistością wirtualną a rzeczywistością indywidualną, oferując użytkownikom możliwość wybrania soczewek i uszlachetnień, które są dla nich najbardziej odpowiednie.
Jak to działa?
HOYA Vision Simulator jest łatwy w obsłudze, higieniczny i gotowy do intensywnego użytkowania. Urządzenie jest sterowane z poziomu aplikacji pobieranej na smartfon umieszczany w urządzeniu. Użytkownik patrzy przez urządzenie i widzi wirtualne otoczenie. Optyk wprowadza parametry użytkowania i dokładnie dobrane wartości korekcyjne (urządzenie obsługuje każdy typ wartości korekcyjnych) oraz ustawia odpowiedni rozstaw źrenic. Tablet służy do zdalnego sterowania. Optyk decyduje o tym, co użytkownik widzi i jakie odbiera wrażenia, a ponadto może demonstrować i wyjaśniać różne dostępne opcje.
Symulator podnosi jakość wizyty klienta w salonie optycznym, oferując możliwość przetestowania i „sprawdzenia przed zakupem” soczewek okularowych. Dzięki temu finalny wybór soczewek i uszlachetnień jest nie tylko prosty, ale także trafny, co ma pozytywny wpływ na zaufanie do optyka i ogólny poziom satysfakcji.
Zaproszenie dla beta testerów
Firma HOYA zaprasza optyków do testowania urządzenia i dołączenia do grupy osób, które jako pierwsze będą mogły skorzystać z zalet urządzenia HOYA Vision Simulator w swoich salonach. Zainteresowane osoby mogą rejestrować się za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej, www.hoya-vision-simulator.com. Do roli beta testerów zostanie wybranych dziesięć osób. Ich wypowiedzi zostaną udostępnione na stronie internetowej wraz z ogólnymi informacjami, aktualnościami i wiadomościami na temat urządzenia.
Pełna oferta innowacyjnych narzędzi wsparcia sprzedaży firmy HOYA prezentowana jest na
stronie http://www.hoyagallery.com
Nagradzane innowacje firmy HOYA
Firma HOYA ma bogate doświadczenie w dziedzinie zaawansowanych rozwiązań dla salonów optycznych. Na targach Silmo 2008 w Paryżu, była pierwszym dostawcą soczewek okularowych stosującym zakładane na głowę wyświetlacze rzeczywistości wirtualnej, w celu zademonstrowania jakości progresywnych soczewek Hoyalux iD MyStyle. Podczas targów Opti 2012 w Monachium, wraz z wprowadzeniem HVC Viewer’a, jednej z trzech aplikacji, które pojawiły się w tym czasie, firma HOYA zapoczątkowała korzystanie z interaktywnej rozszerzonej rzeczywistości. Wprowadzenie aplikacji odbiło się szerokim echem w mediach lokalnych i europejskich, co wpłynęło na liczbę pobrań. Aplikacja HVC Viewer stała się bestsellerem w Niemczech i została uznana za „największą innowację” podczas targów Expo Optica w Madrycie. Została również nominowana do nagrody Silmo d’Or w kategorii „Wzrok” i zdobyła prestiżową nagrodę SMAU Mob App Awardna wystawie Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych w Mediolanie. Dziś rzeczywistość rozszerzona jest uważana za wysoce efektywne narzędzie sprzedażowe, a z aplikacji HVC Viewer korzysta aktywnie ponad 8800 salonów optycznych.
O firmie HOYA
Założona w 1941 w Tokio, firma Hoya jest międzynarodowym koncernem działającym w obszarze medyczno-technicznym i wiodącym dostawcą innowacyjnych produktów opartych na zaawansowanych technologiach. Firma Hoya prowadzi działalność w obszarze ochrony zdrowia i technologii informacyjnych, oferując soczewki okularowe, medyczne systemy obrazowania endoskopowego, soczewki wewnątrzgałkowe, soczewki optyczne oraz kluczowe komponenty dla półprzewodników, paneli LCD i dysków twardych. Firma Hoya posiada ponad 150 oddziałów na całym świecie, zatrudniając ponad 34.000 osób. Dodatkowe informacje są dostępne na stronie http://www.hoya.com/