Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch
Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch nawiązuje do ciepłych plaż Hiszpanii oraz wspaniałych alpejskich stoków narciarskich. Wysokiej jakości modele damskie i męskie wykończone są eleganckimi detalami....
więcej
POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
Nagrody SILMO d’Or
Prezentujemy kolejne produkty nagrodzone podc z as 30. edycji prestiżowego konkursu SILMO d’Or w Paryżu. Redakcja magazynu „OKO”, jak co roku, uczestniczyła w głosowaniu Jury konkursu....
więcej
Pierwsza edycja konferencji z cyklu „Produktowe innowacje 3M dla branży optycznej” organizowanych przez firmę HAYNE Polska we współpracy z firmą 3M Poland już za nami.
W dniach 1-2 października br. we Wrocławiu kameralna grupa zaproszonych gości miała niepowtarzalną okazję przekroczyć bramy wrocławskiej fabryki światowego giganta innowacji i z bliska przekonać się o potędze przebogatego portfolio produktów spod znaku 3M.
Wizyta w 3M Customer Technical Center to nie lada gratka dla każdego odwiedzającego! Po przedstawieniu zarysu historii firmy i osiągnięć w zakresie wprowadzanych patentów (rejestracja ponad 500 nowych rocznie), przyszła kolej na organoleptyczne poznawanie produktów wykorzystujących innowacyjne rozwiązania nieustannie rozwijane w laboratoriach 3M na całym świecie. W Centrum Innowacji 3M można dowiedzieć się jak powstają przełomowe technologie i odkryć nieoczekiwane możliwości jakie dla człowieka tworzy nowoczesna technika. Takie podejście w naturalny sposób przybliżyło gościom świat produktów 3M i udogodnień, z którymi mają styczność na co dzień.
Zwiedzanie Centrum zakończyła prezentacja Działu Optical 3M podczas której można się było dowiedzieć m.in. o sekretach przyczepności przylepców 3M LEAP III do szlifowania soczewek okularowych oraz podyskutować o rekomendowanym czasie stosowania opatrunków okulistycznych 3M Opticlude w dziecięcej terapii zezowej. Branżowych ciekawostek było więcej…
Największym zainteresowaniem cieszyła się prelekcja przygotowana przez mgra Dariusza Karpia z Politechniki Wrocławskiej na temat montażu i zastosowań folii pryzmatycznych 3M. Całość zwieńczył otwarty panel dyskusyjny. Wieczór upłynął pod znakiem atrakcji w postaci malowniczego rejsu po Odrze i uroczystej kolacji.
Organizatorzy – HAYNE Polska i 3M Poland – dziękują wszystkim uczestnikom za zainteresowanie konferencją, zaangażowanie i poświęcony czas. Wielki sukces, jakim okazało się wydarzenie gwarantuje kolejne edycje „Produktowych innowacji 3M dla branży optycznej” w przyszłym roku.
Informacja: HAYNE,
fot. Mariusz Krysiak