POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
NIEPOHAMOWANY ENTUZJAZM NA MIDO 2024!
Mediolan, 6 lutego 2024 r. – Międzynarodowe targi MIDO gościły ponad 1 200 wystawców w 7 pawilonach i przyjęły ponad 40 000 uczestników, co stanowi wzrost o 11% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Uczestnicy pochodzi...
więcej
MOKKI i OLIVIO&CO JUŻ W POLSCE
Zapraszamy do lektury artykułu na temat okularów przeciwsłonecznych dla dzieci, który przygotowała dla naszych Czytelników mgr Dominika Kalwa-Grabowska....
więcej
Łatwe w doborze soczewki freeform, inspirowane ludźmi i optymalizowane technologią.
Berlin, 11 września 2012 r. – W dniu dzisiejszym firma HOYA ogłosiła wprowadzenie Hoyalux iD LifeStyle V+, nowej konstrukcji progresywnej wykonywanej w technologii freeform. Ekskluzywny launch Hoyalux iD LifeStyle V+ odbył się w towarzystwie ponad 160 gości, biorących udział w InnoVision specjalnym sympozjum firmy HOYA, odbywającym się w Berlinie w dniach 10-12 września.
Hoyalux iD LifeStyle V+ należy do rodziny Hoyalux iD - indywidualnie projektowanych soczewek progresywnych wykonywanych w technologii freeform firmy HOYA, i zastępuje poprzednią konstrukcję, Hoyalux iD LifeStyle. Hoyalux iD LifeStyle V+ jest połączeniem osiągnięć najnowszych technologii obliczeniowych oraz wiedzy wynikającej z dogłębnego zrozumienia potrzeb wzrokowych dzisiejszych prezbiopów.
„Hoyalux iD LifeStyle V+ to nasza nowa konstrukcja progresywna, którą dedykujemy jako odpowiedź, na informacje zwrotne otrzymywane od naszych klientów" -mówi Petri Eskola, Specjalista ds. Produktu w firmie HOYA. -„Na podstawie ich zamówień oraz danych wprowadzonych do programu MyStyle iDentifier, otrzymaliśmy mnóstwo cennych informacji. Do zdobycia nowej wiedzy na temat potrzeb wzrokowych współczesnych prezbiopów, poza naszymi klientami, przyczyniła się również analiza użytkowników, bezpośrednie informacje zwrotne od klientów, badania kliniczne i badania wśród konsumentów. Wraz z nowym procesem asferyzacji freeform i technologią obliczeniową, możemy śmiało powiedzieć, że Hoyalux iD LifeStyle V+ jest rezultatem innowacji opartej na ludziach.”
Główne cechy
Hoyalux iD LifeStyle V+ oferuje maksymalną ostrość widzenia i wyraźniejsze postrzeganie obrazu dzięki nowemu procesowi asferyzacji freeform. Progresywna dystrybucja mocy oferuje szersze pola widzenia, a zoptymalizowany obszar do dali, umożliwia uzyskanie większego komfortu widzenia. Po trzecie, nowoczesne parametry optymalizacyjne gwarantują stabilność widzenia w każdej sytuacji, zwłaszcza podczas korzystania z codziennych urządzeń, takich jak tablety i smartfony. Uwzględnienie mocy referencyjnej w celu umożliwienia bardziej precyzyjnego, a tym samym lepszego, widzenia to czwarty element innowacji Hoyalux iD LifeStyle V+.
Eskola kontynuuje: „Mimo nowych, wspaniałych własności, soczewki Hoyalux iD LifeStyle V+ pozostają niezmiennie „łatwymi w doborze soczewkami progresywnymi freeform firmy HOYA“. Nadal posiadają wszystkie cechy charakterystyczne dla konstrukcji Hoyalux iD LifeStyle, takie jak: stały komponent progresywny i addycja +3.00D na przedniej powierzchni soczewki, technologia iD FreeForm Design Technology i Kontrola Stabilności Obrazu (Balanced View Cotrol).”
Dwa rodzaje konstrukcji
Soczewki Hoyalux iD MyStyle były głównym źródłem inspiracji podczas projektowania Hoyalux iD LifeStyle V+, co zaowocowało opracowaniem dwóch wersji konstrukcji, w celu lepszego sprostania indywidualnym potrzebom wzrokowym dwóch głównych grup docelowych:
-Hoyalux iD LifeStyle V+ Harmony - wszechstronne soczewki progresywne, charakteryzujące się najbardziej komfortowym rozkładem progresji w głównych obszarach widzenia. Idealna konstrukcja dla doświadczonych prezbiopów, którzy przede wszystkim oczekują najlepszej jakości widzenia, niezależnie od kierunku w którym patrzą;
-Hoyalux iD LifeStyle V+ Clarity - dynamiczne soczewki progresywne, przeznaczone dla osób, kładących szczególny nacisk na komfortowe widzenie w dali. Idealna konstrukcja dla młodych, aktywnych prezbiopów, oczekujących ostrego widzenia i nieakceptujących żadnych ograniczeń w ruchu.
O InnoVision
InnoVision łączy wizję innowacyjności firmy HOYA z innowacyjnym podejściem firmy do kwestii związanych z widzeniem. InnoVision to filozofia i rdzeń, na bazie którego HOYA tworzy swoje technologie, konstrukcje i usługi - teraz i w przyszłości. Koncepcja InnoVision miała ogromne znaczenie dla opracowania konstrukcji Hoyalux iD LifeStyle V+ i będzie równie ważna dla przyszłych konstrukcji i technologii.
O firmie HOYA
HOYA to japoński, międzynarodowy koncern, działający w obszarze medycznotechnicznym, wiodący dostawca innowacyjnych produktów i usług opartych na zaawansowanych technologiach optycznych. HOYA skupia swoją działalność biznesową w dwóch głównych segmentach: Dział Ochrony Zdrowia (Life Care), odpowiada za produkty związane ze zdrowiem, takie jak soczewki okularowe, soczewki kontaktowe (obsługa sprzedaży detalicznej), a także produkty medyczne, takie jak soczewki wewnątrzgałkowe (IOL), wykorzystywane w operacjach zaćmy, oraz systemy obrazowania endoskopowego. Dział Technologii Informacyjnych (Information Technology) odpowiada za produkty elektroniczne, takie jak maski i fotomaski do produkcji półprzewodników i paneli LCD, szklane dyski dla dysków twardych oraz produkty związane z fotografią, takie jak soczewki optyczne, elementy optyczne obiektywów i mikrosoczewki do aparatów cyfrowych. Grupa HOYA obejmuje ponad 100 oddziałów i zatrudnia ponad 32 300 osób na całym świecie. Dodatkowe informacje: www.hoya.pl
Informacja własna: HOYA