Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch
Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch nawiązuje do ciepłych plaż Hiszpanii oraz wspaniałych alpejskich stoków narciarskich. Wysokiej jakości modele damskie i męskie wykończone są eleganckimi detalami....
więcej
POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
Nagrody SILMO d’Or
Prezentujemy kolejne produkty nagrodzone podc z as 30. edycji prestiżowego konkursu SILMO d’Or w Paryżu. Redakcja magazynu „OKO”, jak co roku, uczestniczyła w głosowaniu Jury konkursu....
więcej
Po raz kolejny już Międzynarodowe Targi Optyczne, Optometryczne i Oftalmiczne Mido, które odbyły się w Centrum Wystawowym Rho-Pero w Mediolanie w dniach 4-6 marca, potwierdziły swoją pozycję najważniejszej tego typu imprezy dla branży optycznej.
6 pawilonów wystawowych, ponad 1100 wystawców, przedstawiciele wszystkich najważniejszych firm optycznych z całego świata, a także udział drobnych producentów z branży świadczą o tym, jak ważnym narzędziem biznesowym są targi Mido i jak wiele możliwości marketingowych oraz PR-owych oferują. Dane statystyczne dotyczące uczestnictwa w tegorocznej edycji były bardzo zadowalające. Odnotowano siedmioprocentowy wzrost jeżeli chodzi o odwiedzających targi Włochów, podczas gdy ilość gości z zagranicy utrzymała się na niezmienionym poziomie w stosunku do ubiegłego roku.
Mido doskonale oddaje ideę pełni. W ramach targów można zapoznać się z najnowszymi trendami w modzie okularowej zanim zostaną one zaprezentowane szerokiej publiczności, a także z najnowszymi technologiami stosowanymi w produkcji soczewek oraz maszyn optycznych. To tutaj najważniejsze modowe marki okularów oraz firmy dopiero rozpoczynające działalność na tym rynku decydują się na premierowe pokazy swoich najnowszych kolekcji.
Mido 2011 to innowacyjność, kreatywność, bardzo ciekawe kształty okularów i oszałamiająca wielość kolorów. Dominującym fasonem były okulary “kotki”, począwszy od modeli uwodzicielskich, takich jak Annabel marki Salt, aż po bardziej gwiazdorskie, pełne stylistycznej wyrazistości modele okularów przeciwsłonecznych marki Tom Ford, jak na przykład Nikita.
Jeżeli chodzi o oprawki do okularów korekcyjnych w tendencjach na wiosnę i lato widoczne są idealnie okrągłe modele o niewielkich kształtach, natomiast w przypadku okularów przeciwsłonecznych przeważa nadal odważna i bardzo wyrazista stylistyka. Pilotki w ulepszonej, bardziej twarzowej wersji zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn zaprezentowała marka Tod's Eyewear. Wśród panujących stylów dało się również zauważyć oprawki białe i przezroczyste.
czytaj więcej w numerze OKO 2011/2