POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
NIEPOHAMOWANY ENTUZJAZM NA MIDO 2024!
Mediolan, 6 lutego 2024 r. – Międzynarodowe targi MIDO gościły ponad 1 200 wystawców w 7 pawilonach i przyjęły ponad 40 000 uczestników, co stanowi wzrost o 11% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Uczestnicy pochodzi...
więcej
MOKKI i OLIVIO&CO JUŻ W POLSCE
Zapraszamy do lektury artykułu na temat okularów przeciwsłonecznych dla dzieci, który przygotowała dla naszych Czytelników mgr Dominika Kalwa-Grabowska....
więcej
Międzynarodowe targi optyczne Vision Expo East odbędą się w dniach 19-21 marca w Nowym Jorku. Targom towarzyszyć będzie konferencja naukowa oraz muzyczna impreza charytatywna.
20 marca ponad 20 najlepszych rockowych muzyków i wokalistów reprezentujących branżę optyczną weźmie udział w specjalnym koncercie, który będzie miał miejsce w BB King Blues Club w Nowym Jorku. Odbywający się już po raz trzeci koncert EyeRock to specjalna inicjatywa charytatywna, która ma na celu wesprzeć fundację OneSight założoną przez Grupę Luxottica, która zapewnia bezpłatną okulistyczną opieką medyczną oraz okulary mieszkańcom najbiedniejszych rejonów świata.
Jak stwierdził Mike Hundert, dyrektor naczelny REM Eyewear jednego z najważniejszych sponsorów koncertu “To najfajniejsza impreza organizowana przez środowisko optyków i optometrystów i najlepsza okazja do zabawy. Z radością ją wspieramy i cieszymy się z pozytywnych efektów, jakie co roku przynosi.”
Bycie sponsorem koncertu EyeRock jest świetną okazją dla firm optycznych do zamanifestowania swojego poparcia dla fundacji OneSight, a jednocześnie doskonała możliwość reklamy w samym środku Manhattanu.
Jak powiedział dyrektor zarządzający fundacji OneSight, “EyeRock jest imprezą, która stale się rozwija. Co roku pojawiają się nowe twarze z branży optycznej, które występują w roli artystów lub sponsorów. Cieszy nas niezwykle fakt, że impreza ta co roku nabiera rozpędu.”
Więcej informacji na temat koncertu EyeRock lub tego, w jaki sposób można zostać sponsorem imprezy można znaleźć na stronie http://www.onesight.org/
Muzycy i wokaliści reprezentujący branżę optyczną, którzy zainteresowani są występem w trakcie koncertu mogą skontaktować się przez pocztę elektroniczną ze Stevem Santinelli pod adresem ssantinelli@santinelli.com