POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
NIEPOHAMOWANY ENTUZJAZM NA MIDO 2024!
Mediolan, 6 lutego 2024 r. – Międzynarodowe targi MIDO gościły ponad 1 200 wystawców w 7 pawilonach i przyjęły ponad 40 000 uczestników, co stanowi wzrost o 11% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Uczestnicy pochodzi...
więcej
MOKKI i OLIVIO&CO JUŻ W POLSCE
Zapraszamy do lektury artykułu na temat okularów przeciwsłonecznych dla dzieci, który przygotowała dla naszych Czytelników mgr Dominika Kalwa-Grabowska....
więcej
Celem zwiększenia korzyści dla zwiedzających, SILMO - Międzynarodowe Targi Optyczne prowadzi szereg działań w 100% użytecznych, w 100% innowacyjnych. W tym roku, na uwagę zasługuje przypadek “Atelier Merchandising”.
Pierwsza odsłona Atelier Merchandising Silmo, która jest przeznaczona dla wszystkich optyków poszukujących nowych pomysłów na urządzenie swojego salonu, skupia się konkretnie na witrynie sklepowej. Jako prawdziwe medium, narzędzie wzrostu sprzedaży, to “okno” ma wielką siłę przyciągania wzroku klientów i wzbudzania w nich chęci do zakupów.
Na otwartej przestrzeni, w centrum targów z dynamiczną i przejrzystą reżyserią, l’Atelier Merchanidising przedstawia bardzo inspirujące pomysły zagospodarowania witryn sklepowych w różnych tematykach. Więcej, proponuje on wymianę in vivo z dekoratorami wystaw sklepowych, specjalistami merchandisingu stawiając sobie za cel dostarczyć odpowiedzi operacyjnych i konkretnych rozwiązań optykom, którzy sobie tego życzą.
W celu uzyskania profesjonalnej porady, optyk musi jedynie zarejestrować się na stronie silmoparis po to, aby móc zupełnie za darmo skorzystać z cennych wskazówek podczas 4 dni targów. Prawdziwy “display coatching” urządzony w duchu ludycznym i interaktywnym pomoże opanować wszystkie sztuczki i tajniki skutecznej i atrakcyjnej witryny.
Ta precedensowa zabawa jest opisana w 16. wydaniu zeszytów SILMO dostępnych na targach, w numerze specjalnym w całości poświęconym temu pierwszoplanowemu tematowi.
Pozostańcie w stałym kontakcie z SILMO za pośrednictwem www.silmoparis.com i odkryjcie ostatnie nowości oraz listę zapisanych wystawców.Spotkajmy się na SILMO w Paryżu w dniach od 17 do 20 września!
Informacja własna PROMOSALONS POLSKA