OKO Trendy 2023
Zapraszamy do lektury dodatku OKO Trendy - wydanie specjalne na Targi Optyczne OPTYKA 2023, które powstało we współpracy z Polskim Związkiem Firm Optycznych - Związek Pracodawców (PZFO)....
więcej
Światowy Dzień Wzroku
Dziś obchodzimy Światowy Dzień Wzroku, którego hasłem przewodnim w tym roku jest: Love Your Eyes At Work.
Przypominamy, że jeszcze do 20 października można wziąć udział w konkursie fotograficznym....
więcej
Numer OKO 2023/5 już dostępny!
Oddajemy w Państwa ręce 216 numer specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów z branży ochrony wzroku OKO 2023/5, w którym przedstawiamy nowości i promocje, najnowsze trendy w modzie okularowej oraz poruszamy aktualne ...
więcej
ESSILORLUXOTTICA ROADSHOW
Roadshow EssilorLuxottica to jedno z najważniejszych wydarzeń dla specjalistów ochrony wzroku, które co roku przyciąga uwagę profesjonalistów z całego kraju. To nie tylko okazja do zapoznania się z najnowszymi trendami, produkta...
więcej
Soczewki kontaktowe kontra okulary? Współpraca gigantów
Wbrew pozorom to nie będzie kolejny artykuł na temat tego, co jest lepsze do korekcji wzroku: soczewki kontaktowe czy okulary. W zamian chciałbym zastanowić się, czy te dwa pozornie wykluczające się światy będą współpracować z...
więcej
ANALIZA WZROKOWA
Capraszamy do lektury tekstu w dziale Medycyna i Optyka, którego autorką jest Barbara Pakuła, optometrystka i terapeutka widzenia, twórczyni Ćwiczę Oko....
więcej
WYKAZ DYSTRYBUTORÓW WYROBÓW MEDYCZNYCH
Ustawa o wyrobach medycznych z 7 kwietnia 2022 roku w dużej części weszła w życie 26 maja 2022 roku, jednak zostały w niej przewidziane dwa wyjątki. Pierwszym wyjątkiem były omawiane we wcześniejszych numerach magazynu OKO przepisy dot...
więcej
Celem zwiększenia korzyści dla zwiedzających, SILMO - Międzynarodowe Targi Optyczne prowadzi szereg działań w 100% użytecznych, w 100% innowacyjnych. W tym roku, na uwagę zasługuje przypadek “Atelier Merchandising”.
Pierwsza odsłona Atelier Merchandising Silmo, która jest przeznaczona dla wszystkich optyków poszukujących nowych pomysłów na urządzenie swojego salonu, skupia się konkretnie na witrynie sklepowej. Jako prawdziwe medium, narzędzie wzrostu sprzedaży, to “okno” ma wielką siłę przyciągania wzroku klientów i wzbudzania w nich chęci do zakupów.
Na otwartej przestrzeni, w centrum targów z dynamiczną i przejrzystą reżyserią, l’Atelier Merchanidising przedstawia bardzo inspirujące pomysły zagospodarowania witryn sklepowych w różnych tematykach. Więcej, proponuje on wymianę in vivo z dekoratorami wystaw sklepowych, specjalistami merchandisingu stawiając sobie za cel dostarczyć odpowiedzi operacyjnych i konkretnych rozwiązań optykom, którzy sobie tego życzą.
W celu uzyskania profesjonalnej porady, optyk musi jedynie zarejestrować się na stronie silmoparis po to, aby móc zupełnie za darmo skorzystać z cennych wskazówek podczas 4 dni targów. Prawdziwy “display coatching” urządzony w duchu ludycznym i interaktywnym pomoże opanować wszystkie sztuczki i tajniki skutecznej i atrakcyjnej witryny.
Ta precedensowa zabawa jest opisana w 16. wydaniu zeszytów SILMO dostępnych na targach, w numerze specjalnym w całości poświęconym temu pierwszoplanowemu tematowi.
Pozostańcie w stałym kontakcie z SILMO za pośrednictwem www.silmoparis.com i odkryjcie ostatnie nowości oraz listę zapisanych wystawców.Spotkajmy się na SILMO w Paryżu w dniach od 17 do 20 września!
Informacja własna PROMOSALONS POLSKA