Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch
Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch nawiązuje do ciepłych plaż Hiszpanii oraz wspaniałych alpejskich stoków narciarskich. Wysokiej jakości modele damskie i męskie wykończone są eleganckimi detalami....
więcej
POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
Nagrody SILMO d’Or
Prezentujemy kolejne produkty nagrodzone podc z as 30. edycji prestiżowego konkursu SILMO d’Or w Paryżu. Redakcja magazynu „OKO”, jak co roku, uczestniczyła w głosowaniu Jury konkursu....
więcej
Silhouette, marka znana z tego, że jako pierwsza zaczęła specjalizować się w bezoprawkowych okularach przeciwsłonecznych, wprowadziła właśnie na rynek Wirtualne Lustro - innowacyjną usługę dostępną w sieci, która polega na możliwości przymierzenia okularów we własnym domu, przy użyciu własnego komputera.
Wirtualne Lustro stanowi część programu, który Silhouette wdraża tej wiosny i który ma promować estetyczne walory okularów bezoprawkowych. We współpracy ze znaną wizażystką Mary Greenwell, Silhouette opracowało prostą i unikalną koncepcję estetyczną, dzięki której użytkownik okularów może znaleźć model idealnie pasujący do jego twarzy. Ta darmowa usługa dostępna jest na stronie internetowejJuż od roku 1964 Silhouette promuje swoją filozofię, która sprowadza się do tego że ”Dobór najbardziej odpowiedniego kształtu oprawki jest całkowicie zależny od kształtu i rysów twarzy użytkownika okularów”. Estetyka w branży optycznej polega na harmonijnej równowadze pomiędzy oprawką a użytkownikiem. Nacisk kładzie się na naturale piękno i osobowość jednostki: charakterystyczne dla danej osoby cechy oraz jej potrzeby są punktem wyjścia dla wyboru właściwej oprawki.
Użytkownicy okularów mają po raz pierwszy możliwość skorzystania z Wirtualnego Lustra. Wystarczy wprowadzić swoje zdjęcie w wersji elektronicznej i już można przymierzać nowe modele, a także poeksperymentować z kolorami, czy z kształtami soczewek. Istnieje niemalże nieskończona liczba kombinacji. W ten sposób możliwe jest wybranie najbardziej pasujących okularów przed wizytą w sklepie optycznym. A przy okazji korzystanie z wirtualnego lustra to naprawdę świetna zabawa.
Gdy, użytkownik znajdzie już najbardziej odpowiadający mu model, może wysłać swoje zdjęcie w tych właśnie okularach do bliskich czy przyjaciół lub wydrukować je i zabrać ze sobą do sklepu optycznego, by tam już “w realu” przymierzyć wybrany model. Jeżeli ktoś nie chce przy wyborze okularów za pomocą wirtualnego lustra używać własnego zdjęcia, może wykorzystać cztery przykładowe twarze dostępne na stronie.