Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch
Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch nawiązuje do ciepłych plaż Hiszpanii oraz wspaniałych alpejskich stoków narciarskich. Wysokiej jakości modele damskie i męskie wykończone są eleganckimi detalami....
więcej
POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
Nagrody SILMO d’Or
Prezentujemy kolejne produkty nagrodzone podc z as 30. edycji prestiżowego konkursu SILMO d’Or w Paryżu. Redakcja magazynu „OKO”, jak co roku, uczestniczyła w głosowaniu Jury konkursu....
więcej
Bardzo wyczekiwane, choć nie bez obaw i rozgorączkowania, targi SILMO PARIS odbyły się i spełniły wszystkie oczekiwania: zgromadziły uśmiechniętych profesjonalistów, szczęśliwych z możliwości spotkania się, wymiany doświadczeń, prowadzenia biznesu, dzielenia się i prezentowania swojej oferty oraz ogromnej energii sektora optycznego.
"Mimo obaw byliśmy przekonani, że targi powinny się odbyć, aby przywrócić aktywność w realnym życiu, mówi Amélie MOREL, prezes targów SILMO PARIS. Jesteśmy pierwszą dużą międzynarodową imprezą targową z naszego sektora, która została zorganizowana. Odczuwaliśmy pewien rodzaj odpowiedzialności, aby spotkanie ze wszystkimi profesjonalistami odniosło sukces. Korzystając z okazji chciałam podziękować wszystkim przedsiębiorcom, partnerom, wystawcom i odwiedzającym, którzy przyczynili się do sukcesu tego wydarzenia".
Po wielu miesiącach spędzonych w wirtualnej rzeczywistości profesjonaliści odczuwali potrzebę, aby spotkać się na targach, będących idealnym miejscem do odkrywania innowacji i twórczości, know-how i kompetencji oraz do wymiany doświadczeń. W skromniejszej formie, w otoczeniu stymulujących i futurystycznych barw: żółtej i pomarańczowej, Targi SILMO PARIS zaprezentowały wszystko to, co przyczynia się do ich atrakcyjności i wyjątkowości: 5-gwiazdkowe przyjęcie, SILMO d’OR, SILMO NEXT, TRENDS by SILMO, SILMO TV…
Na targach zaprezentowało się 500 wystawców, głównie pochodzących z Europy. Firmy, które tradycyjnie wystawiają się w pawilonach azjatyckich (Chiny, Japonia, Hongkong) nie mogły przyjechać do Paryża. Ponad 19 000 odwiedzających (63% z Francji i 37 % z zagranicy) przemierzało alejki Centrum Wystawowego Paris-Nord Villepinte, aby zanurzyć się w przyjaznej atmosferze sprzyjającej biznesowi.
SILMO NEXT, sektor przyszłości, odsłania trendy dotyczące oprawek oraz prezentuje konkretne tematy (społeczna odpowiedzialność biznesu, nowe materiały, odpowiedzialna produkcja, inteligentne okulary). Konkurs SILMO d’OR promuje najlepsze produkty i innowacje. Jean-Christophe LEBLANC, przewodniczący jury edycji 2021, podkreślał dużą różnorodność i bogactwo zgłoszonych kandydatów pod względem „formy, designu, kolorystyki, materiałów i know-how. Zwracaliśmy szczególną uwagę na kreatywność i innowacyjność proponowanych modeli. Mieliśmy swoje zauroczenia i prowadziliśmy dyskusje, jednak wybór poszczególnych modeli był całkiem naturalny.” Gratulując laureatom podczas ceremonii wręczania nagród Jean-Christophe LEBLANC mówił: „Wybór zawsze łączy się z odrzuceniem. Chciałbym powiedzieć słowo do tych, którzy nie zostali nagrodzeni lub nie zostali nominowani. Wróćcie w przyszłym roku, być może to będzie wasz moment blasku…”.
LAUREACI SILMO d’OR 2021
TECHNOLOGICAL INNOVATION IN EYEWEAR – ROLF Spectacles with "Amur 02 | plant-based eyewear"
CHILDREN – JF REY with "TRALALA 8750"
SPORT – METAOPTICS with "METASPORT SHIELD"
VISION – TRANSITIONS Optical with "Transitions® XTRActive® Polarized™"
MATERIAL / EQUIPMENT – MEI with "EasyFit Trend"
OPTICAL FRAME "BRANDS & LABELS" – ESCHENBACH OPTIK with "MINI EYEWEAR 743012_60"
SUNGLASSES "BRANDS & LABELS" - MAISON SARAH LAVOINE X ATELIERS ROUSSILHE with "THYRA - MSL 04 C8"
OPTICAL FRAME "EYEWEAR DESIGNER" – HENAU with "Lunam"
SUNGLASSES "EYEWEAR DESIGNER" – RIGARDS with "MODEL RG2046WD"
JURY’S SPECIAL AWARD – VAVA Eyewear with "CL0016"
FIRST CLASS PRIZE – HISTOIRE DE VOIR with "FIL S8"
Międzynarodowa Nagroda Optyk Roku 2021
Targi SILMO należą do Międzynarodowego Stowarzyszenia Optyków (IOA), które każdego roku docenia jednego optyka za jego wizję i talent promowania zawodu. W tym roku nagrodę otrzymała Helen Whitaker, optyk z Kanady.
Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z targów SILMO Paris https://flic.kr/s/aHsmWKhkBC
oraz z wręczenia nagród SILMO d'Or https://flic.kr/s/aHsmWL6JdN
NASTĘPNA EDYCJA TARGÓW SILMO PARIS ODBĘDZIE SIĘ OD 23 DO 26 WRZEŚNIA 2022.
Więcej informacji w najnowszym wydaniu Magazynu OKO!
Przedstawicielstwo Targów SILMO w Polsce :
MIĘDZYNARODOWE TARGI FRANCUSKIE
tel. 22 815 64 55 e-mail : promopol@it.pl www.promosalons.pl