POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
NIEPOHAMOWANY ENTUZJAZM NA MIDO 2024!
Mediolan, 6 lutego 2024 r. – Międzynarodowe targi MIDO gościły ponad 1 200 wystawców w 7 pawilonach i przyjęły ponad 40 000 uczestników, co stanowi wzrost o 11% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Uczestnicy pochodzi...
więcej
MOKKI i OLIVIO&CO JUŻ W POLSCE
Zapraszamy do lektury artykułu na temat okularów przeciwsłonecznych dla dzieci, który przygotowała dla naszych Czytelników mgr Dominika Kalwa-Grabowska....
więcej
W dniach 15-16 października 2018, w malowniczo położonym Hotelu Afrodyta Business&SPA w Radziejowicach, miała miejsce pierwsza prezentacja kolekcji Belutti na rok 2019. Głównym i najważniejszym celem spotkania było przedstawienie wyjątkowych korzyści biznesowych płynących ze współpracy z marką Belutti.
Belutti Brand Days to dwa dni spotkań z Klientami, prezentacja bogatej oferty opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych. Na szczególną uwagę zasługują, prezentowane po raz pierwszy w Polsce topowe modele Belutti SUN na nadchodzący rok.
Belutti w nowym sezonie stawia na kolor i modny print. W najnowszych oprawach można znaleźć najmodniejsze kolory tego sezonu, jak odważne bordo czy granat, w połączeniu z ciekawym dekorem na zausznikach.
Dodatkowo, marka przygotowała oprawy o geometrycznych kształtach w kolorze szylkretu w odmienionej, wielokolorowej formie. Niebanalne połączenie – nigdy nie wychodzącej z mody – zieleni, brązu czy niebieskiego, skradło serce naszych Klientów.
Dodatkowo podczas trwania tego spotkania, przeprowadzone było szkolenie dotyczące zagadnienia „Właściwego wykorzystania marketingu internetowego w promowaniu Salonu Optycznego”.
Oprawy okularowe oraz okulary przeciwsłoneczne Belutti są dostępne w kilkuset renomowanych Salonach Optycznych w Polsce.
fot. INTEROPTYKA zobacz galerię zdjęć