Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch
Kolekcja przeciwsłoneczna Alexander Wintsch nawiązuje do ciepłych plaż Hiszpanii oraz wspaniałych alpejskich stoków narciarskich. Wysokiej jakości modele damskie i męskie wykończone są eleganckimi detalami....
więcej
POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
Nagrody SILMO d’Or
Prezentujemy kolejne produkty nagrodzone podc z as 30. edycji prestiżowego konkursu SILMO d’Or w Paryżu. Redakcja magazynu „OKO”, jak co roku, uczestniczyła w głosowaniu Jury konkursu....
więcej
Październik to miesiąc, który obfituje w wydarzenia branżowe. Jednak najbardziej prestiżowym były międzynarodowe targi optyczne SILMO. W ubiegłym miesiącu w Paryżu swój debiut miał producent opraw okularowych - SCORPION EYEWEAR. Polska firma, która otwarcie może powiedzieć, że jest co świętować!
SCORPION EYEWEAR był jednym spośród 150 wystawców, którzy po raz pierwszy uczestniczyli w tym wydarzeniu, a jednym z 950 wystawców łącznie. Stoisko, które dodawało splendoru nowej kolekcji wzbudzało zainteresowanie odwiedzających oraz międzynarodowych wystawców. Ponad 33 tysiące gości z całego świata mogło cieszyć oczy obecnością produktów: Tonny, SCR, Francis Gattel, SeeMee, Marvellens i Tonny Kids wsród 1350 marek dóbr optycznych z całego świata. Design zaprezentowanych kolekcji przez SCORPION EYEWEAR w niczym nie ustępował konkurencji oraz aktualnym trendom mody okularowej. Nowe wzory zachwyciły: lekkością zastosowanych materiałów, szlachetnymi zdobieniami, precyzją wykonania.
Nie da się ukryć, że długie przygotowania oraz bezbłędna organizacja pozwoliły SCORPION EYEWEAR na kolejny sukces na arenie międzynarodowej i ekspansję na rynki 20 nowych krajów w tym Egipt, Gabon, USA (Hawaje)! www.scorpioneyewear.com
Do zobaczenia na nadchodzących targach!
Opti w Monachium: 12-14.01.2018
100% Optical w Londynie: 27-29.01.2018
Mido w Mediolanie: 24-26.02.2018
SCORPION EYEWEAR - Informacja prasowa