POZNAJ MAGICZNĄ KOLEKCJĘ OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH BELUTTI!
Na sezon 2024 marka Belutti proponuje okulary przeciwsłoneczne, które przypominają o wyjątkowych chwilach, przeżyciach i przygodach, które rozkwitają w malowniczych włoskich prowincjach....
więcej
Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?
W dziale Medycyna i Optyka zapraszamy do lektury tekstu „Empatyczny optometrysta. Jakich umiejętności potrzebujesz, by nawiązać dobrą relację z pacjentami, którzy są dziećmi?”, którego autorką jest Barbara Pakuła &ndash...
więcej
„Reguły wpływu społecznego, które warto znać”, Adam Mamok
W dziale Okiem Eksperta zapraszamy do lektury drugiej części inspirującego artykułu przygotowanego przez Adama Mamoka, Prezesa i współwłaściciela American Lens „Reguły wpływu społecznego, które warto znać”. Autor zwrac...
więcej
„Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości, dr hab. Jacek Pniewski
Kontynuując dział Nauka i Optyka, publikujemy artykuł „Na ostro, proszę!”, czyli o głębi ostrości”, którego autorem jest dr hab. Jacek Pniewski, wykładowca w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydzial...
więcej
Numer OKO 2024/2 już dostępny!
Zapraszamy do lektury nowego numeru specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów OKO 2024/2, w którym poruszamy najbardziej aktualne tematy, przedstawiamy najnowsze trendy, informujemy o nowościach i promocjach oraz poleca...
więcej
NIEPOHAMOWANY ENTUZJAZM NA MIDO 2024!
Mediolan, 6 lutego 2024 r. – Międzynarodowe targi MIDO gościły ponad 1 200 wystawców w 7 pawilonach i przyjęły ponad 40 000 uczestników, co stanowi wzrost o 11% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Uczestnicy pochodzi...
więcej
MOKKI i OLIVIO&CO JUŻ W POLSCE
Zapraszamy do lektury artykułu na temat okularów przeciwsłonecznych dla dzieci, który przygotowała dla naszych Czytelników mgr Dominika Kalwa-Grabowska....
więcej
W numerze m.in. nowości na polskim i światowym rynku optycznym, nowe firmy i marki, bogata oferta promocji, informacje z organizacji branżowych.
Szanowni Państwo!
Oddajemy do Waszej dyspozycji trzeci już numer OKO 2016/3. W numerze nowości i ciekawostki, informacje o targach, giełdach oraz innych wydarzeniach. Przedstawione są tendencje na krajowym i zagranicznym rynku oraz bogata oferta promocji i nowości. Są też informacje z organizacji zawodowych, ogłoszenia drobne oraz inne tematy w ramach stałych i okresowych rubryk, które mogą zainteresować naszych czytelników.
Wprowadziliśmy nowy dział Edukacja, gdzie swoją ofertę prezentują placówki kształcące optyków, optometrystów, ortoptystki.
Zapraszamy do współpracy osoby piszące związane z branżą optyczną. Nabór tekstów do kolejnego numeru będzie trwał do 15 lipca, a o publikacji wybranych materiałów zadecyduje zespół redakcyjny.
Czekamy również na Wasze sugestie co powinien zawierać magazyn informacyjny dla profesjonalistów z branży optyki okularowej.
Konsekwentnie trzymamy się zasady, że treści zawarte w OKO drukowanym, jak i w wersji elektronicznej, są przeznaczone wyłącznie dla osób zawodowo pracujących lub prowadzących działalność gospodarczą w branży a także przygotowujących się do zawodu i w szczególności modernizujących swoje pracownie, warsztaty, gabinety i salony optyczne.
Elektroniczna wersja magazynu OKO w formacie PDF już teraz może być dostępna w Państwa laptopie, tablecie lub smartfonie.
Jeśli jesteś zalogowanym użytkownikiem pobierz elektroniczną wersję OKO