Eksperci alarmują: aż 70 proc. przypadków jaskry wykrywane
jest w Polsce zbyt późno.
I zapraszają na bezpłatne badania przesiewowe
Jaskra to zaraz po zaćmie druga najczęstsza przyczyna utraty wzroku. Jednak jej skutki są nieodwracalne. Choć choroba ta występuje częściej u osób starszych, może także dotknąć młodsze osoby, w tym dzieci. W Polsce na jaskrę choruje ok...
więcej
Zgłoś gabinet do akcji Polscy Okuliści Kontra Jaskra. Sprawdź, co zyskasz.
Polskie Towarzystwo Okulistyczne już po raz dziewiąty zaprasza gabinety i kliniki okulistyczne z całej Polski do udziału w akcji Polscy Okuliści Kontra Jaskra. Rejestracja placówek trwa do 3 marca i odbywa się poprzez stronę tydzienjaskry.pl...
więcej
Numer OKO 2025/1 już dostępny!
Oddajemy w Państwa ręce pierwszy w nowym roku, 224 numer Ogólnopolskiego Kuriera Oftalmicznego – specjalistycznego, niezależnego magazynu dla profesjonalistów z branży ochrony wzroku „OKO” 2025/1, w którym przeds...
więcej
Logotypy w kolekcjach opraw
Katarzyna Prycik z firmy EssilorLuxottica w artykule „Logotypy w kolekcjach opraw” pokazuje, w jak rozmaity sposób marki zaznaczają swoją obecność na oprawach i jakie znaczenie ma fachowa wiedza na ten temat....
więcej
Niezbędnik rodziców, nauczycieli, opiekunów – krótki przewodnik o wzroku najmłodszych
W dziale Optometria i Optyka artykuł „Niezbędnik rodziców, nauczycieli, opiekunów – krótki przewodnik o wzroku najmłodszych” przygotowały inż. Agnieszka Drapała, ortoptystka i tyflopedagog oraz mgr Dominika Kal...
więcej
Najważniejszy instrument optyczny
W dziale Nauka i Optyka prezentujemy arcyciekawy artykuł „Najważniejszy instrument optyczny” autorstwa dr. hab. Jacka Pniewskiego, wykładowcy w Akademickim Centrum Kształcenia Optomterystów na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawski...
więcej
„Śnieg optyczny” - Barbara Pakuła cz. II
W najnowszm wydaniu magazynu OKO 2025/1 w dziale Medycyna i Optyka znajdą Państwo drugą część artykułu pt. „Śnieg optyczny” Barbary Pakuły, optometrystki zajmującej się terapią widzenia, twórczyni Ćwiczę Oko. Warto po...
więcej
OGÓLNOPOLSKI KURIER OFTALMICZNY - OKO
Specjalistyczny, niezależny magazyn przeznaczony dla profesjonalistów z branży ochrony wzroku ukazuje się od ponad trzydziestu lat, dostarczając polskim optykom, optometrystom i okulistom informacji na temat źródeł zaopatrzenia, kontaktów handlowych, najnowszych trendów i ważnych wydarzeń branżowych. Magazyn OKO jest praktycznym narzędziem wspierającym prowadzenie salonu optycznego. Można w nim także znaleźć interesujące artykuły poruszające zagadnienia związane z ochroną wzroku.
Magazyn OKO jest kolportowany w bezpłatnej prenumeracie wśród profesjonalistów: specjalistów ochrony wzroku, w firmach usługowych, handlowych i produkcyjnych branży oftalmicznej, ośrodkach szkoleniowych i naukowych oraz na targach, konferencjach i innych międzynarodowych wydarzeniach branżowych. Magazyn OKO systematycznie dociera do wszystkich polskich salonów optycznych. Naszą Bazę Danych kompletujemy i weryfikujemy na bieżąco od ponad 30 lat, co przekłada się na najlepszą efektywność dotarcia informacji do osób decyzyjnych związanych z branżą oftalmiczną.
Wersja elektroniczna Magazynu OKO cieszy się ogromną popularnością i jest dostępna online poprzez specjalistyczny wortal branżowy www.interoptyka.pl. Ponad 10.000 odsłon i blisko 5.000 obserwujących Magazyn OKO w mediach społecznościowych www.facebook.com/MagazynOko to wspaniały wynik uzupełniający tradycyjny, papierowy nakład Magazynu. Korzystanie z Magazynu OKO w tej formie jest przyjazne ekologicznie i pozwala na dostęp do jego treści w każdej chwili i każdym miejscu.
Magazyn OKO od ponad 30 lat jest głównym źródłem informacji handlowych na polskim rynku optycznym!
Magazyn OKO jest pierwszym i najdłużej funkcjonującym tego typu specjalistycznym i bezpłatnym czasopismem na polskim rynku optycznym. Od ponad trzydziestu lat wyznaczamy trendy i wspieramy polską branżę optyczną.
Naszymi atutami są: wieloletnie doświadczenie w branży, profesjonalizm, wysoka jakość, rzetelność i niezależność.
Magazyn OKO jest czasopismem dla profesjonalistów tworzonym przez profesjonalistów.
Współpracujemy z ekspertami w dziedzinie optyki okularowej, optometrii, okulistyki i stylizacji okularowej oraz z ośrodkami naukowymi. Od wielu lat współpracujemy i wspieramy działania Krajowej Rzemieślniczej Izby Optycznej, Cechów Optycznych oraz innych organizacji branżowych. Obejmujemy patronatem medialnym najważniejsze wydarzenia branżowe, takie jak Kongres KRIO i Targi OPTYKA. OKO jest także partnerem najważniejszych wydarzeń na skalę światową jak targi SILMO Paris czy Światowy Dzień Wzroku (World Sight Day). Redakcja magazynu OKO regularnie uczestniczy w głosowaniu Jury prestiżowego konkursu SILMO d'Or w Paryżu.
Projektowaniem graficznym, fotografią, dziennikarstwem i korektą językową zajmują się w naszym wydawnictwie osoby z wieloletnim doświadczeniem i wykształceniem wyższym w tych dziedzinach, co również pozytywnie wyróżnia nas na polskim rynku.
Magazyn OKO od początku swojego istnienia jest najbardziej popularnym czasopismem branżowym wśród właścicieli polskich salonów optycznych.
Magazyn OKO wspiera polską branżę optyczną i rodzime firmy. Od ponad 30 lat pomagamy we wprowadzaniu na rynek wielu polskich i zagranicznych marek.
Jeśli jesteś profesjonalistą i działasz w branży ochrony wzroku, zamów bezpłatną prenumeratę Magazynu OKO.
Magazyn OKO kolportowany jest w bezpłatnej prenumeracie dzięki reklamodawcom!
Prenumerata/aktualizacja danych: biuro@interoptyka.pl
ZLECENIA REKLAMY PRZYJMUJEMY KORESPONDENCYJNIE.
Szczegółowy cennik reklam graficznych wysyłamy na życzenie.
Zapraszamy do zapoznania się z naszym Magazynem.
Zespół redakcyjny Magazynu OKO
ISSN: 1233-3158
Cykl wydawniczy: dwumiesięcznik
Nakład: 5000 egz
Dystrybucja: bezpłatna prenumerata dla profesjonalistów
Druk: High Quality (wysokiej jakości druk offsetowy na papierze kredowym)
Format: A4
Wersja elektroniczna: PDF wysyłany do profesjonalistów mailingiem w ramach subskrypcji oraz dostępny na www.interoptyka.pl po zalogowaniu).